آخرین خبرها استخدامی استانداری کرمانشاه

۲۸م آذر ،

۲۸م آذر ۱۶,۱۶۳

بر گزاری کار گروه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری های منطقه ۴ کشور در کرمانشاه

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – خبرها به روز

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری؛ صبح امروز دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه کار گروه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری های منطقه ۴ کشور به میزبانی دفتر منابع انسانی  و تحول اداری استانداری کرمانشاه بر گزار گردید.

مهندس فلاحی مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم خدمت میهمانان مدعو‘گفت:خدای عزوجل را شاکریم که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) تمامی خدمات ارائه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عدل و توازن حقوق انسانی است.

وی با اشاره به رویه های حاکم در نظام اداری کشور‘خاطر نشان کرد:هدف از بر گزاری این کارگروه تبیین و مصوب نمودن ارائه راهکارهایی است که در کوتاه نمودن مراحل استخدام و جذب در نهادهای دولتی تاثیر گذار باشد.

مهندس فلاحی در ادامه ضمن تشریح دستور کار جلسه ‘یادآور شد:به فصل خدای بزرگ موانع و مشکلاتی که در بر گزاری آزمون ۲۶/۳/۹۱ وجود داشته مرتفع و به زودی اعلام نتیجه نهایی خواهد شد و این قول و نوید را به شرکت کنندگان در آزمون خواهیم داد که نتیجه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛در ادامه این نشست مسائل و مشکلات مربوط به روند اجرایی امور استخدام و جذب در نهادهای دولتی بررسی و نظرات کارشناسی لازم ارائه گردید.

گفتنی است؛مسؤلین و کارشناسان دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استان های خوزستان ‘ایلام ‘کردستان‘همدان ‘لرستان و کرمانشاه در این نشست حضور داشتند.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.