آخرین خبر از تحویل دومین خودروی ملی ایران

بینا- معان بازاریابی وفروش ایران خودرو گفت: تحویل دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا طبق موعد مقرر و بدون هیچگونه تاخیری
تحویل مشتریان داده می‌شود.
عبدالله بابایی افزود: تمام تمهیدات لازم در زمینه تولید، تامین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو رانا انجام شده است و این خودرو طبق موعد تعیین شده به هنگام پیش فروش خودرو درمهرماه سال جاری به مشتریان گرامی تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه درسال جاری قرار است ۳۰ هزار دستگاه خودرو رانا تولید و روانه بازار شود تاکید کرد: تولید دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا در سه ماهه آخر سال جاری به روزانه ۳۰۰ دستگاه درروز می‌رسد که این میزان بیش از پیش فروش این خودرو به مشتریان است.
او افزود: بعد از اخذ قیمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دعوت نامه ارسال و مراحل تحویل این خودرو به مشتریان آغاز می‌شود.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید نیز گفت: تولید دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا در سه ماهه آخر سال جاری به روزانه ۳۰۰ دستگاه درروز می‌رسد که این میزان بیش از پیش فروش این خودرو به مشتریان است.
حسین نجاری افزود: هم اکنون تولید این خودرو روزانه ۵۰ دستگاه است که هر هفته ۵۰ دستگاه تولید روزانه آن افزایش می‌یابد.
وی افزود: تدابیر لازم برای خرید قطعات استراتژیک رانا اندیشیده شده و اقدامات لازم صورت پذیرفته است.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: خودرو رانا در راستای توسعه برند ملی و پلتفرم های ایران خودرو طراحی شده است و استاندارد های روزدنیا در زمینه آلایندگی ، ایمنی ، دوام و کیفیت را تامین می‌کند.
وی با اشاره به اینکه خودرو رانا دوستدار محیط زیست است، خاطر نشان کرد: درسال تولید ملی قراراست بیش از ۳۰ هزار دستگاه رانا تولید شود.

RSS

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علي:

    سلام
    خسته نباشید .
    خبر مرگ تون را بشنوم بهتر است .خجالت نمیکشید با ۵ ماه تاخیر در تحویل رانا .پدرم در آمد انشاالله پدرتون در بیاد .

  2. منصورنجفقلیزاده:

    با سلام آقای عبدالله بابایی
    اینجانب که از ایرانخودروبه نمایندگی ۱۷۰۷ ثبت نام نموه ام و دعوت نامه هم دریافت نموده و مبلغ بیست و یک ونیم میلیون تومان واریز نموده ام و طبق قرارداد آخر آبنماه باید خودروی رانا دریافت میکردم ولی تا این تاریخ۲۶ دیماه ۹۱ خبری از رانا نیست لطفابا مشتری صادق باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.