آخرین خبر از وضعیت زلزله غرب کشور

در این حادثه سه هزار و ۵۱۸ نفر آسیب دیده که از این تعداد ۱۸ نفر مجروح و سه هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۷۰۰ خانواار اسکان داده شدند. همچنین تعداد ۱۲۰ امدادگر همراه با یک فروند بالگرد این حادثه را پوشش دادند.

مهر: رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد: در زلزله آبدانان از شهرستانهای استان ایلام ۵۰ روستا از ۳۰ تا ۵۰ درصد تخریب شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر آسیب دیدند.

محمود مظفر  با اعلام آخرین وضعیت زلزله در شهر آبدانان گفت: بر اساس آخرین گزارشات ۵۰ روستا بین ۳۰ تا ۸۰ درصد آسیب و تخریب شده اند و بیشترین تخریبهای در روستای سراغ باغ بوده است.

وی افزود: تعداد ۷۰۰ چادر تاکنون توزیع شده که ۶۵۰ چادر در روستای سراغ باغ و ۴۰ چادر در روستای خونگه و ۱۰ چادر در روستای کمه کبود توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در این حادثه سه هزار و ۵۱۸ نفر آسیب دیده که از این تعداد ۱۸ نفر مجروح و سه هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۷۰۰ خانواار اسکان داده شدند. همچنین تعداد ۱۲۰ امدادگر همراه با یک فروند بالگرد این حادثه را پوشش دادند.

نصرتی فرماندار آبدانان هم در گفتگو با مهر اظهار داشت: خوشبختانه زلزله این شهرستان که ۵٫۵ ریشتر بوده تلفات جانی تا کنون نداشته است. ولی روستای هانگه کلات مورموری به طور کلی تخریب شده است و تعدادی از خانه های روستای حلیوه هم تخریب شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.