آخرین روزهای تابستان با نمایشنامه‌خوانی‌های بنیاد برکت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایشنامه‌خوانی‌های خیریه خود را در آخرین روزهای تابستان با نمایشنامه‌هایی از زنده‌یاد محمود استادمحمد و افروز فروزند از سر می‌گیرد.

به گزارش هنرآنلاین، این خیریه روز شنبه ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۹ نمایشنامه “دیوان تئاترال” نوشته محمود استادمحمد را در فرهنگسرای اندیشه به نفع زنان سرپرست خانوار روخوانی می‌کند.

در این نمایش‌نامه‌خوانی به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نقش خوانان سیاوش چراغی‌پور، فروغ قجابگلی، یعقوب صباحی، بهناز نازی،‌ کتانه افشاری نژاد، بهناز بستان‌دوست،‌ بهار نوحیان،علیرضا شیردل، مجید تفرشی و مجید نوروزی می باشند.

“دیوان تئاترال” فضایی شبیه فضای “شهر قصه” دارد و داستان دربارهٔ شهری است که دچار قحطی آب شده و به خاطر آن مردم به جان هم افتادند. در این شهر یک داش‌مشتی است که عاشق دختری به نام “سرور” می‌شود و مادر دختر هم برای او شرطی می‌گذارد.

محمود استادمحمد، علاقه‌ی بسیار بسیاری به این نمایش‌نامه داشت و در بین آثارش آن را بسیار دوست داشت که سبب آن برمی‌گشت به یکی از دلبستگی‌هایش یعنی نمایش “شهر قصه” که عملا با آن نمایش وارد تئاتر حرفه‌ای شد. قلم استادمحمد واقعا در این نمایش‌نامه شیرین و جذاب، صد چندان است.

همچنین، بنیاد خیریه یاران برکت مهر همچنین در روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه نیز در ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه نمایشنامه “اتاق رویاها” را حول محور حوادث جنگ با هنرنمایی ریما رامین‌فر، پانته‌آ پناهی‌ها، رضا بهجت و و غزاله جزایری به نفع بانوان سرپرست خانواده روخوانی می‌‍کند. نویسنده و کارگردان این اثر افروز فروزند است.

خیریه یاران برکت مهر آخرین بار نمایشنامه‌خوانی “شب سال نو” را به کارگردانی محمد رحمانیان و با هنرنمایی هنرمندانی چون علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، افشین هاشمی، علی سرابی، آزاده صمدی و… برگزار کرده بود که با استقبال بسیاری از هنردوستان مواجه شده بود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.