آخرین قسمت ˝پروانه ˝برای اهالی رسانه نمایش داده می‌شود

هجدهمین و آخرین قسمت سریال « پروانه »به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و کارگردانی جلیل سامان پیش از پخش در تلویزیون برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، تاکنون ۱۶ قسمت این مجموعه ۱۸ قسمتی که با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شده است، روی آنتن رفته و آخرین قسمت آن نیز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت برای اهالی رسانه در فرهنگسرای فردوس به نمایش گذاشته می‌شود.

«پروانه » دومین سریال جلیل سامان پس از «ارمغان تاریکی» است که به اواخر دهه ۵۰ و زندگی جوان مبارزی به نام امیر می‌پردازد که در بستر حوادث سیاسی آن سالها زندگی‌اش دستخوش اتفاقات گوناگونی می‌شود.

جلیل سامان کارگردانی سریال « ارمغان تاریکی » را در کارنامه دارد. این سریال در دهه فجر سال ۸۹ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد، سامان همچنین فیلم سینمایی «وقت بودن» محصول شبکه چهار سیما را نیز کارگردانی کرده است که با وجود دریافت جوایز بسیار، هنوز پروانه اکران عمومی به آن تعلق نگرفته است.

منصور سهراب‌پور نیز تهیه‌کننده باسابقه‌ای است که آثاری چون «وفا»،«شکرانه»، «بیگانگان »، « ساخت ایران»، «پاریس تا پاریس » و… در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب‌الدین صادقی، هدایت هاشمی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سپیده خداوردی و الهام چرخنده از بازیگران این سریال می باشند.

سایر عوامل سریال «پروانه» عبارتند از: مدیرتصویربرداری: محمد افسری/ صدابردار: محمدجواد مقدس/ طراح گریم:جلال‌الدین معیریان/ جانشین تولید: عباس نصرالله/ مدیر تدارکات: مهدی کرمی/ دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ برنامه ریز : سید بهمن حسینی/ تدوین: رضا بهارانگیز و منشی صحنه: آتوسا شاسیاه.

 فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات است. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.