آخرین قیمت خودرو در اولین روز اردیبهشت

۳۱فروردین۱۳،

بر اساس شنیده ها قرار است در دستورالعمل تازه قیمت‌گذاری خودرو، نرخ تورم و تعرفه‌های سال ۹۲ هم منظور شود که احتمالا ارز مبادله‌ای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ تومان مبنای قیمت گذاری‌ها قرار می‌گیرد.

 قیمت رسمی خودرو در بازار و نمایندگی های فروش در ۱ اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش Consbank،به نقل از ایلنا، نزدیک دوماه است که بازار خودرو با رکود بی‌سابقه‌ای مواجه شده و فروش روزانه خودروسازان به شدت کاهش یافته است.

طی هفته قبل نشست‌های فوق العاده شورای رقابت در خصوص تدوین دستورالعمل تازه قیمت گذاری خودرو برگزار شده است و امروز بازار در انتظار تصمیم نهایی شورای رقابت است.

بر این اساس قیمت پراید ۱۳۲ در بازار امروز ۱۷ میلیون تومان‏، مزدا ۳ تیپ ۳ صندوق دار ۱۰۷ میلیون تومان‏، مزدا ۳ تیپ ۲ به قیمت ۹۸ میلیون تومان و تیپ ۱ به قیمت ۹۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین جنتو دنده معمولی ۴۰ میلیون تومان و دنده اتوماتیک به قیمت ۴۶ میلیون تومان‏، ام وی ام سه سیلندر ۱۷ میلیون و پانصد هزار تومان و چهار سلندر به قیمت ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ دوگانه سوز به قیمت ۳۵ میلیون تومان، تندر ۹۰ بنزینی به قیمت ۳۳ میلیون تومان و پارس تندر اتاق تازه به قیمت ۳۶ میلیون تومان به فروش می‌رود.

مگان اتومات به قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نیمه فول به قیمت ۶۲ میلیون تومان، سمند ال ایکس دوگانه سوز به قیمت ۲۶ میلیون تومان و سمند سورن به قیمت ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین پژو ۴۰۵  پژو پارس سال به ترتیب ۲۴ و ۳۱٫۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند و  پژو ۲۰۶ در دو مدل وی۸ و وی‌۹ به ترتیب ۳۷ و ۴۷ میلیون تومان قیمت دارد و  تندر۹۰ ایران خودرو مدل ای‌۲، ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌ر‌سد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.