آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

امروز قیمت دلار و یورو ۴۰۰ تومان در بازار افزایش یافت و در بازار طلا و سکه نیز نرخ‌ها اندکی افزایش داشته و در برخی موارد ثابت ماند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته با ۵۰ هزار تومان کاهش مواجه شده است. سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان گران شده و ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی، پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. ربع سکه هم ۵۰ هزار تومان گران شده و سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته ثبات خود را حفظ کرده است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۹۷۱ دلار است که نسبت به روز گذشته با کاهش ۶ دلاری مواجه شده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی ها یک میلیون و ۷۶ هزار تومان داد و ستد می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۸۰۰۰ تومانی دارد.

افزایش نرخ دلار

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو نسبت به دیروز ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.
امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته ۴۰۰ تومان با افزایش قیمت مواجه شده است. 

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۲۹۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۸۸۰ تومان می‌خرند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.