آخرین قیمت های پلیمر در فضای مجازی

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

نخستین پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی قیمت محصولات و مواد اولیه پلیمری در ایران برای سهولت دست اندرکاران پلیمری کشور و تولید نمایندگان پلاستیک در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست معرفی شد.

مسعود فرخی مدیر پایگاه اطلاع  رسانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: این پایگاه اینترنتی حدود یک سال پیش  با هدف اطلاع رسانی صحیح و شفاف راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. پرشین پلاستیک با شعار “مطمئن ترین منبع اطلاعاتی قیمت های روز پلاستیک دنیا و بازار داخلی” راه اندازی شده است و حرکت بزرگ و تازهی در جهت واقعی نمودن قیمت ها و بررسی روند نزولی و صعودی قیمت پلاستیک در ایران است .
 
وی تصریح نمود: این پایگاه اینترنتی به عنوان مرجعی برای تولیدکنندگان و مصرف نمایندگان مواد اولیه  پلیمر استفاده می گردد. خدمات پایگاه اینترنتی برای کاربران رایگان بوده و علاقمندان می توانند بدون طی نمودن روند عضویت و ثبت نام از آخرین قیمتهای بازار اطلاع یابند.

فرخی ادامه داد: یکی دیگر از بخشهای پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی قیمت دلار در بازار است که وارد نمایندگان محصولات پلیمری می توانند از آخرین وضعیت قیمتی ارزهای کشور اطلاع کسب نمایند.

وی خاطر نشان نمود: تولید نمایندگان صنعت پلیمر می توانند آخرین اطلاعات بروز شده در زمینه قیمت محصولات و مواد اولیه پلیمری در بازار ایران را در پایگاه اینترنتی پرشین پلاستیک به آدرس www.persianplastic.com   کسب نمایند./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.