آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی بازنشستگان

۱۹م دیماه ،

بینا- رییس کانون بازنشستگان خوزستان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان برای تکمیل ثبت‌نام بیمه تکمیلی تا ٢۵ دی ماه فرصت دارند.
به گزارش بینا،حسین انجیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اشخاص برای انصراف از بیمه تکمیلی یا افزایش و کاهش فرزندان و اشخاص تحت تکفل، فرصت دارند تا زمان ذکر شده به کانون‌های بازنشستگان شهرستان خود مراجعه کنند.
وی با بیان این‌که مراجعه پس از زمان تعیین شده پذیرفته نمی شود، افزود: امسال به سبب افزایش مبلغ حق بیمه، ‌تعداد انصرافی‌ها بیش از سال‌های قبل بود و تا کنون میزان اشخاصی که از بیمه تکمیلی انصراف داده‌اند نسبت به سال قبل تقریبا ٣٠ درصد افزایش داشته است.
انجیلی گفت: با این‌که هنوز بیمه دی، بیمه‌گر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی است ولی به سبب افزایش هزینه بیمه به مبلغ سه میلیون و ٧۵٠ هزار ریال و همچنین تاخیر بیمه‌گر در پرداخت حساب، انصرافی‌ها از بیمه تکمیلی امسال به نسبت بسیار بوده‌اند.
رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: البته بیمه‌گر این افزایش هزینه را در قبال افزایش خدمات و تعهدات اعمال کرده است. این خدمات شامل افزایش سقف تعهدات برای عمل‌های جراحی و پیوند از شش میلیون تومان به ١٠ میلیون تومان و همچنین سایر پارامترها بوده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. بهمن باقریان نژاد:

    بیمه تکمیلی بارنشستگان فقط مارا دل خوش کرده چرا که هیچ خدماتی ارائه نمی کند و می گویند مگر در بیمارستان بستری شوید تا هزینه به شما تعلق گیرد جرم ما بازنشستگان که به علت کهولت سن اغلب ایام با مریضی دست و پنجه نرم می کنیم چیست ؟ و کسی نیست که به داد ما برسد

  2. امین:

    اصلا سایت شما به درد نمیخورد و درباره موضوعات توضیح ندادید.اگر این طور باشد بهتر است فضای سایت خود را بفوروشید

  3. مريم:

    با سلام براى سبت نام بیمه تکمیلى چکار باید انجام بدم ممنون از شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.