آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نامی آزمون کاردانی نظام تازه، از پایان مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ در روز دوشنبه ۱۹ خرداد خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال۹۳ از روز یکشنبه چهارم خردادماه آغاز شد، گفت: ثبت‌نام دراین آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام شد و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۳ خردادماه پایان پذیرفت.

وی ا فزود: در این آزمون تعداد ۲۸۸ هزار و ۴۵۳ نفر ثبت نام کردند که این آمار نسبت به داوطلبان سال ۹۲، ۲۵ هزار و ۸۵۳ نفر و نسبت به سال ۹۱، ۸۶ هزار و ۳۶۵ نفر کمتر است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش آنها از طریق آزمون است، روز جمعه ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۳ از روز یکشنبه ۱۱ خرداد اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۹ خرداد پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org بر اساس اطلاعیه‌های منتشره سازمان پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به پرداخت مبلغ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام کرده و سپس تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را پر کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح امروز ۵۷ هزار و ۸۴۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند،‌ گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون انجام می‌شود در روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.