آخرین مهلت ثبت و تایید اطلاعات پروپوزال مشخص شد

با اعلام مرحله هفتم دریافت پژوهانه دکتری آخرین مهلت ثبت و تایید اطلاعات پروپوزال در پایگاه علم و فناوری اطلاعات ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ در مرحله هفتم طرح پژوهانه، تنها به دانشجویانی که اطلاعات و مشخصات خود و پروپوزال رساله شان تا ۲۰ آبان ماه در پایگاه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران ثبت و تایید شده پژوهانه پرداخت می شود.

بنابراین گزارش، دانشجویان واجد شرایط دریافت پژوهانه می بایست اطلاعات خود و  پروپوزال رساله شان را در پایگاه ثبت پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی کشور ثبت نموده و اطلاعات این دانشجویان تا ۲۰ آبان ماه سال جاری تایید گردد.

براساس این گزارش، دانشجویان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی شیوه نامه اجرایی طرح پژوهانه، مصوب بهمن ماه ۱۳۸۸ می بایست از تحصیل رایگان برخودار بوده و ورودی نیمسال دوم سال ۱۳۸۸ به بعد باشند و  پروپوزال رساله آنها در بازه زمانی ۱۶ بهمن تا ۱۳۹۰ تا ۳۱ شهریور ۹۱ دفاع و تصویب شده باشد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان دکتری پژوهش محور و رشته های تخصصی دامپزشکی در صورت داشتن شرایط لازم با توجه به بخشنامه های مربوط به دانشجویان پژوهش محور و رشته های تخصصی دامپزشکی با هماهنگی کارشناس طرح پژوهانه وزارت، جداگانه ارسال می گردد.

بر اساس این گزارش، اطلاعات دانشجویانی که پس از تاریخ ۲۰ آبان ۹۱ ثبت و تایید گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.