آخرین ورژن تلگرام با قابلیت جدید منتشر شد + لینک دانلود آخرین آپدیت تلگرام

آخرین ورژن تلگرام امروز با افزوده شدن قابلیت‌های جدیدی به نسخه ۴.۸ منتشر شد که در این خبر علاوه بر توضیحات تکمیلی، لینک دانلود آخرین آپدیت تلگرام نیز برای شما درنظر گرفته شده است.

آخرین ورژن تلگرام

آخرین ورژن تلگرام

به گزارش ممتازنیوز، جدیدترین نسخه ۴.۸ به‌روزرسانی شده تلگرام همراه با چندین قابلیت جدید و جذاب، منتشر شد.

در این نسخه جدید، امکاناتی جهت سهولت ارتباط کاربران در فضای این پیام‌رسان در گروه‌ها فراهم شده است .

تلگرام یکی از معدود پیام‌رسان‌هایی است که با قابلیت‌های مفید و کاربردی برای کاربرانش امکانات مناسبی را فراهم آورده و هرچند مدت یکبار هم با افزودن قابلیت‌های جذاب و جدیدتری قصد دارد رضایت و خشنودی آنها را جلب کرده و تعداد کاربران بیشتری را برای خود ایجاد و حفظ کند.

امکانات جدید آخرین ورژن تلگرام

حالا به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان به نسخه ۴.۸، امکاناتی از قبیل تعویض خودکار تِم بر اساس روز یا شب بودن، گوش دادن یا مشاهده محتوا بدون نیاز به دانلود (استریم موسیقی و ویدیو) و قابلیت لاگین در وب سایت‌ها را افزوده است.

قابلیت استریم موسیقی و ویدیو در تلگرام

قابلیت استریم موسیقی و ویدیو این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود کامل یک فایل موسیقی یا ویدیو، آن را گوش داده یا مشاهده کنند.

این قابلیت دقیقا شبیه امکانی است که در یوتیوب وجود دارد.

برای مثال، در صورتی که یکی از دوستان شما در تلگرام یک فایل ۳۰ مگابایتی از موسیقی یا فیلم را برایتان ارسال می‌کند، شما قادر خواهید بود به محض آنکه دکمه دانلود را لمس و کلیک می‌کنید، پخش آن را آغاز کنید که سرعت پخش آن بستگی مستقیمی به سرعت اینترنت شما دارد.

همچنین در صورتی که فایل مورد نظر برای شما از جذابیت کافی برخوردار نبود، می‌توانید دانلود آن را متوقف کنید. این ویژگی موجب خواهد شد که مصرف اینترنت همراه یا دیتای کاربران که مبالغ هنگفتی را باید برای آن بپردازند، کاهش یابد.

قابلیت تعویض خودکار تِم در تلگرام

قابلیت تعویض خودکار تِم بر اساس ساعات شب و روز هم این امکان را به کاربران می‌دهد تا در ساعات روشن روز، تِم تلگرامشان روشن و روزانه بوده و در ساعات تاریک شب تِم پیام رسان مورد استفاده‌شان هم به صورت تاریک و شبانه درآید. شما در صورتی که می‌خواهید این قابلیت را فعال‌سازی کنید، باید به بخش تنظیمات تِم در تلگرام رفته و آن را برروی گزینه Auto-Night mode بگذارید. این تِم به دلیل نور کم و تاریکی که دارد، چشم کاربران را به هنگام نور کم و تاریکی کمتر اذیت می‌کند.

آخرین قابلیتی که به تلگرام افزوده شده است، لاگین شده به وب سایت‌هاست. با استفاده از این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود با حساب کاربری و اپلیکیشن تلگرام به وب سایت‌های تحت پشتیبانی آن لاگین کرده و وارد شوند.

این به‌روزرسانی هم اکنون تنها برای دستگاه‌ها و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید منتشر شده است اما طبق اعلام رسمی تلگرام، این قابلیت‌ها در به‌روزرسانی جدید تلگرام به زودی برای گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS نیز منتشر خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.