آخرین وضعیت بازار سکه و طلا

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز بازار سکه و طلای داخلی مجدد افزایشی شد؛ به گونه‌ای که سکه ۹۰ هزار تومان و هر گرم طلا ۲۰ هزارتومان افزایش یافته اما حباب سکه ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین قیمت‌های مبادلاتی سکه و طلا در بازار امروز (شنبه)، اعلام کرد: به دنبال افزایش قیمت جهانی نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته و افزایش نرخ ارز، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نیز  افزایشی بوده است.   قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ادامه داد: قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است که افزایش در حدود ۵۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. ربع سکه و سکه یک گرمی نیز هرکدام نسبت به آخرین قیمت های مبادلاتی در روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش داشته اند و به ترتیب دو میلیون و ۸۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین قیمت طلای ۱۸ عیار نیز امروز افزایش حدود ۲۰ هزار تومانی داشته هزار تومانی داشته و به ازای هر گرم  ۷۳۵ هزار و ۲۰۰تومان معامله شده است.   هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۸۵ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۲۹ دلار ثبت شده است که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته که حدودا ۲۵ دلار افزایش داشته است.

همچنان به دنبال اینکه طبق روال روزهای پایانی هفته، تقاضا کاهشی بوده است، حباب سکه نیز کاهش یافته و اکنون حدود ۲۵۰ هزار تومان حباب دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.