آخرین وضعیت تاسیس بانک و هواپیمایی حج

بینا- حجت ﺍﻻﺳﻼﻡ موسوی در پاسخ به سئوال مهر در خصوص آخرین وضعیت تاسیس و راه اندازی بانک و هواپیمایی حج، توضیح داد: در سه ماهه گذشته اتاق فکری به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به حجاج و زائران ایرانی در مکه و مدینه ایجاد شده است.
به گزارش بینا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه یکی از پیشنهادهای مطرح تاسیس و راه اندازی بانک و هواپیمایی ویژه حج بوده است، تاکید کرد: در حال حاضر سپرده گذاری قابل توجهی توسط مردم برای عتبات عالیه و حج عمره و تمتع انجام شده است که این می تواند پشتوانه مناسبی برای تاسیس بانک وی‍ژه حج باشد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی به طور متوسط سالانه ۲ تا ۲٫۵ میلیون نفر زائر ایرانی به مکه و مدینه مسافرات می کنند، اظهارداشت: قطعا جابه جایی این حجم گسترده زائران تحت پوشش یک سازمان هواپیمایی می تواند منجر به ارائه خدمات مطلوب تری به مردم شود.
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه لایحه پیشنهادی تاسیس سازمان هواپیمایی و بانک ویژه حج پس از برگزاری موسم حج به دولت ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت ازاین لایجه پیشنهادی حمایت لازم را داشته باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.