آخرین وضعیت تشکیلاتی موتلفه؛ چند کاندیدا برای دبیرکلی؛ فوریتی نداریم

لاسجردی به همشهری آنلاین خبر داد:

ایران > احزاب
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پی انتشار خبر انتخاب دبیرکل موتلفه در جلسه امروز شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: از آنجا که حزب موتلفه در حال تجزیه و تحلیل شرایط است و از همه مهمتر می‌خواهد انتخاب بهینه‌ای داشته باشد، شاید این کار با فوریت انجام نشود؛ به جهت اینکه علاقه‌مند هستیم دبیرکلی که انتخاب می‌شود حتماً قبلش یک برنامه منسجمی دهد.

«حسن لاسجردی» در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب درباره کاندیداهای دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی گفت: چند نفر در معرض کاندیداتوری برای دبیرکلی موتلفه هستند که یا خودشان داوطلب دبیرکلی هستند یا اینکه از آنها خواسته‌اند داوطلب شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اخباری که حاکی از انتخاب دبیرکل موتلفه در روز جاری هستند، گفت: بر اساس آنچه که در آئین‌نامه نشست شورای مرکزی حزب است دبیرکل باید امروز انتخاب شود اما از آنجا که حزب در حال تجزیه و تحلیل شرایط است و از همه مهمتر می‌خواهد انتخاب بهینه‌ای داشته باشد، شاید انتخاب دبیرکل با فوریت انجام نشود؛ به جهت اینکه علاقه‌مند هستیم دبیرکلی که انتخاب می‌شود حتما یک برنامه منسجمی ارائه دهد.

وی افزود: آنچه که خیلی مهم است داشتن یک برنامه مناسب برای مدیریت است که شاید این موضوع سبب شود که این فوریت از انتخاب دبیرکل در جلسه اول برداشته شود. نمی‌شود یک مجموعه سیاسی بدون برنامه وارد دوران جدیدش شود.

لاسجردی درباره آنچه که تحت عنوان «دوران جدید حزب موتلفه» خواند، به همشهری آنلاین گفت: وقتی کنگره حزب برگزار می‌شود، هم اعضای حاضر در کنگره، هم آراء و هم فضای ذهنی افرادی که در کنگره حضور پیدا کرده‌اند، همه پیام‌هایی را ارسال می‌کند. در این دوره تغییراتی را در شورای مرکزی حزب داشتیم. شعارهایی در دوره قبل مطرح شد که این شعارها در حال حاضر می‌بایست یک مقدار رنگ و بوی عملیاتی بگیرد. بویژه بحث‌هایی نظیر برنامه‌ریزی، جوانگرایی و ورود حزب به یک رفتار واقعی حزبی.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.