آخرین وضعیت رضا داودنژاد + نگرانی علیرضا داودنژاد برای خانواده اهدا کننده کبد

رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران در پی پیوند کبد همچنان در بیمارستان «نمازی» شیراز بستری است.
علیرضا داودنژاد با تایید این خبر گفت: دکترها می‌گویند وضعیت جسمانی رضا خوب است و اگر مراقبت‌های پس از عمل به خوبی انجام شود، جای هیچ نگرانی نیست.
این کارگردان سینمای ایران در ادامه از وضعیت خانواده‌‌ی زنده‌یاد کاکاوند که کبدش به رضا داودنژاد پیوند خورده است، اظهار نگرانی کرد و گفت: این خانواده با وجود اینکه سرپرست‌شان آقای کاکاوند به سه، چهار نفر پس از مرگش، حیات و زندگی بخشیده است اما از لحاظ بیمه‌ی تامین اجتماعی هم‌اکنون وضعیت مناسبی ندارند.
داودنژاد توضیح داد: به دلیل اینکه چند ماه در پرداخت هزینه‌ی بیمه‌شان تاخیر داشتند، الان از بیمه محروم شده‌اند. این درحالی است که پدر این خانواده پس از مرگش به چند نفر زندگی بخشیده است، امیدوارم با توجه به این اقدام مثبت این خانواده، سازمان تامین اجتماعی و نهادهای بیمه کشور برای وضعیت بیمه‌شان تجدیدنظری بکند.
به گفته‌ی علیرضا داودنژاد زمان دقیق ترخیص رضا داودنژاد، مشخص نیست اما پس از ترخیص یک ماهی را در خانه‌ای در شیراز تحت درمان خواهد بود.
این کارگردان سینما همچنین در پایان به ایسنا گفت: از پیگیری‌‌های برادرانه‌ی کیومرث پوراحمد و خانواده‌اش که دائم با ما در تماس بودند و وقتی ما به داروهای نایاب احتیاج داشتیم، در تهران آن داروها را تهیه می‌کردند و در اسرع وقت با هواپیما به شیراز می‌فرستادند، تشکر کنم. امیدوارم در فرصت‌ها خوب این محبت‌ها را جبران کنند.
۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.