آخرین وضعیت رضا رویگری در بیمارستان / خبر رضا رویگری امروز + عکس

 در حالی که امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک در فضای مجازی دست به دست میشد این بازیگر سینما و تلویزیون در یک ویدئو ضبط شده، اعلام کرد همسرش به مدت یک هفته است که او را بدون تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌اش در این خانه سالمندان به حال خود رها کرده و امیدوار به کمک مسئولان و مردم هستم، من تحمل حضور در این فضا را ندارم.

وضعیت رضا رویگری در بیمارستان

بنابراین گزارش وضعیت رضا رویگری نگران کننده است و در این ویدئو می‌گوید: «سلام به مردم و طرفداران عزیز. من رضا رویگری هستم و از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می‌کنم. بعد از شصت سال کار، همسرم من را انداخته این‌جا. نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی. نه می‌توانم برای کارم به کسی زنگ بزنم و نه کسی می‌تواند به من زنگ بزند. ممنوع‌الملاقات هم هستم. از همه حلالیت می‌طلبم، اگر کار بدی کردم من را ببخشید. این‌جا برای من مثل زندان می‌ماند. اگر آن طرفداران خوبم که می‌دانم کم هم نیستند به من کمک کنند، ممنون می‌شوم.»

فیلم پیام دردناک رضا رویگری از آسایشگاه کهریزک

ماجرای ازدواج رضا رویگری با تارا کریمی

ماجرای رضا رویگری و ازدواجش با دختری جوان که بیش از ۴۰ سال با او اختلاف سن دارد، در سال‌های گذشته همیشه نقل محافل و رسانه‌ها بوده و هست.

تارا کریمی همسر جوانِ رضا رویگری است که ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است. کریمی چندی پیش و در جریان برگزاری مراسمی برای بزرگداشت رضا رویگری، در گفت‌وگویی گفته بود: «حرف‌هایی که می‌شنیدم قشنگ نبود. البته برخی از انسان‌ها شعور و درک بالایی داشتند و به انتخاب من احترام می‌گزاردند، خیلی‌ها هم با طعنه و با حرف من را قضاوت کردند، گاهی از این حرف‌ها ناراحت می‌شدم و با رضا که در میان می‌گذاشتم، می‌گفت “تو را نمی‌شناسند.”

دختری جوان کنار بازیگری که ۴۳ سال از او بزرگتر است، این انتخاب من بوده است و تا الآن هم دارم زندگی می‌کنم.

اگر بگویم از زندگی‌ام خوشحالم دروغ گفته‌ام؛ چون شرایط سختی را می‌گذرانم.»

ماجرای حضور رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک باعث شده است این بازیگر و خواننده برای نخستین بار علیه همسرِ جوانش زبان به سخن بگشاید و این اختلاف را علنی کند، تا پیش از این رویگری علیه همسرش چیزی نگفته بود، در عین حال تارا کریمی هم تلاش کرده بود که همه چیز را عادی جلوه دهد.

واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضعیت رضا رویگری

وزیر ارشاد مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرده، در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط رضا رویگری قرار بگیرد.

 رئیس سازمان سینمایی گفت: وزیر ارشاد مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد حضوری در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط رویگری قرار گیرد و مشکلاتش را مرتفع کند.

به گفته او، بنا بر تأکید پزشک معالج، امکان نگهداری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی وجود نداشته و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک منتقل شده است.

کمک بازیگران و هنرمندان به رویگری

بعداز ویدئوی تکان‌دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، برخی از چهره‌های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک دیدار کردند.

در این ویدئو علیرام نورایی و حضورِ اینترنتی پرویز پرستویی و شهربانو منصوریان و چندی دیگر دیده می‌شوند.

شاید در کنارِ این همه اتفاقِ ناگوار برای رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، خبرِ خانه‌دار شدنِ او شیرین‌ترین اتفاق برای این بازیگر محبوب باشد.

در این ویدئو پرویز پرستویی از این اتفاق ناگوار می‌گوید و چهره‌ها به خانه‌دار شدنِ او اشاره می‌کنند که قرار است به زودی در آپارتمان خودش مستقر شود و پرستاری تمام‌وقت از او مراقبت کند.

آخرین وضعیت رضا رویگری

محسن پزشکی – مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک – درخصوص وضعیت این بازیگر گفته است: بنا به اظهارنظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

او همچنین با اشاره به شرایط کرونایی گفته است: اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند، اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد. روزانه در دو ساعت (۱۰/۳۰ تا ۱۲ ) و ( ۱۴ تا ۱۵ ) با هماهنگی قبلی ملاقات با آقای رویگری امکان‌پذیر است تا شیوع بیماری از جمله کرونا مجددا در این مجموعه انتقال داده نشود.

خبر فوت رضا رویگری امروز

در خصوص خبر فوت رضا رویگری امروز در فضای مجازی منتشر شده بود به اطلاع میرساند این بازیگر سرشناس عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با ابراز تاسف از شایعه هایی که امروز درباره خبر فوت او مطرح شده است، گفت: من زنده ام و تا حلوای افرادی که این شایعه ها را مطرح می کنند، نخورم نمی میرم.

آخرین وضعیت رضا رویگری در بیمارستان/ عکس

رضا رویگری کیست؟

شاید در اوایل انقلاب کمتر کسی می دانست که صدای محکم و با احساسی که «ایران، ایران ایران… رگبار مسلسل ها» را خواند همان بازیگر محبوب فیلم های دهه اول سینمای دفاع مقدس است. «رضا رویگری» که شاید به سبب مشخصات ظاهری اش بیشتر در نقش های منفی و یا حتی افسران عراقی ظاهر می شد عرق و علاقه خود به میهن را در همان اوایل انقلاب با خواندن سرود «ایران، ایران» به هم میهنانش نشان داد.

رویگری فعالیت حرفه ای خود در سینما را از سال ۶۳با بازی در فیلم «عقاب ها» آغاز کرد و پس از آن در ۳۸فیلم سینمایی دیگر نقش آفرینی کرد. او همچنین بازی در ۳۲سریال تلویزیونی را در کارنامه درخشان خود دارد و شاید یکی از محبوب ترین و ماندگارترین آنها «کیان ایرانی» در سریال مختارنامه بود.

حالا او پس از۲۹سال فعالیت مستمر هنری در هنر بعد از انقلاب به سبب عارضه مغزی ناشی از فشار و استرس عصبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان تهران بستری شده است

وی علاوه بر بازیگری دستی بر آتش سایر هنرها از جمله نقاشی نیز داشته و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

همچنین توجه او به موسیقی بعد از سرود«ایران، ایران» هر روز حرفه ای تر شده و تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» را به بازار هنر عرضه کرده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. عسل:

    انشاالله حالشون بهتر شه ایشان بازیگر بسیار خوبی هستند و ما با کارهای ایشان خاطره داریم

  2. مهسا:

    انشالا به همین زودی خوب میشه برمیگرده واقعا خیلی دوست دارم یه فیلم جدید ازشون ببینم من که شب و روز برای آقا رضا دعا میکنم ولی من دلم روشنه که به همین زودی خوب میشه انشالا

  3. Rauf Eshghi:

    اَللّهُمَّ الرْزُقْنى شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

    خدایا روزیم گردان شفاعت حسین علیه السلام را در روز ورود (به صحراى قیامت ) و ثابت بدار گام راستیم را در نزد خودت با حسین علیه السلام و یاران حسین آنانکه بى دریغ دادند جان خود را در راه حسین علیه السلام
    روح اله رئوف از خرم آباد(شغل:نظامی انتظامی)

  4. زمان عظیمی:

    دوست داریم شک نکن همیشه پشتتیم تو باید خوبشی بااااااید کاش من جای شما مریض میشدم خیلی دوستون دارم خوشحالمون کن زودتر خوب شو قربانت زمان عظیمی از رامسر ۰۹۱۱۸۶۳۲۵۲۰ خواهشا از وضعیتتون مارو مطلع کنین باتشکر

  5. مهین بیات:

    ای خدای مهربون تو همه جا دل منو شکوندی اما این بار به حضرت محمد ص قسمت میدم به ۱۴معصوم س قسمت میدم دلم را نشکون آقای رویگری را به ما برگردون سلامتی شو به دست بیاره یا امام حسین ع شما را قسمت میدم به حضرت عباس خودت شفاء بده به آقای رویگری ما یا حضرت عباس شمارا قسمت میدم به سربریده امام حسین ع رضارویگری را خیلی زود خوبش کن امید ما بعداز خدا به شما امامان عزیزمون است ما را ناامید نکنی خدای مهربون

  6. مهین بیات:

    خداوند راقسمش میدم به امام حسین ع که خیلی زود سلامتی شون را به دست بیاره شب و روز براش دعا میکنم قم هستم میرم سراغ حضرت معصومه س قسمش میدم به امام رضاع که خیلی زود برگرده پیشمون الهی امین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.