آخرین وضعیت سلامت جمال شورجه/ساخت سریال «حضرت موسی(َع)» با کمک یک کارگردان دیگر

جمال شورجه که این روزها مراحل بهبودی و درمان را در منزل سپری می کند، قصد دارد بلافاصله پس از بهبودی، ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» را آغاز کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا جمال شورجه ـ کارگردان سینما و تلویزیون ـ که قرار بود سریال «حضرت موسی(ع)» را بسازد، قبل از شروع کار دچار عارضه مغزی شده و مدتی در بیمارستان بستری بود. این کارگردان هم اکنون در خانه دوره درمان را سپری می‌کند.

در ابتدا قرار بود سریال «حضرت موسی(ع)» را فرج‌الله سلحشور بسازد که متاسفانه اجل مهلت نداد و این فرصت به جمال شورجه سپرده شد. شورجه نیز در ابتدای کار دچار بیماری شد اما قرار است او بلافاصله پس از بهبودی کامل، ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» را آغاز کند.

یکی از نزدیکان جمال شورجه درباره وضعیت سلامتی این کارگردان به ایسنا گفت: حالشان بسیار خوب است. الحمدالله رو به بهبود هستند و معالجات دارد انجام می‌شود. در خانه هستند و برای یکسری از معالجات به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

او درباره شروع مجدد تولید سریال «حضرت موسی(ع)» توضیح داد: ان شاءالله بهبودی کامل که حاصل شود، سریال «حضرت موسی(ع)» را می‌سازند. البته خودشان در این فکر هستند که یکی از کارگردان‌های خوب سینما و تلویزیون را در کنار خودشان انتخاب کنند تا بتوانند کار را انجام دهند.

او در پایان گفت: هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام کارگردان با آقای شورجه همکاری کند و مشخص نیست که کار چه زمانی شروع شود. ما مشغول کار بودیم که این اتفاق برای آقای شورجه افتاد. الان بیش از یک سال و نیم است که ایشان در بستر بیماری هستند. ان شاءالله پس از بهبودی کار ساخت این سریال تاریخی انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.