آخرین وضعیت سهام شستا در بورس/ شستا باز هم عرضه اولیه خواهد داشت؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره وضعیت سهام شستا در بورس توضیحاتی ارائه داد و گفت: درباره عرضه اولیه جدید نیز با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت بازار سرمایه تصمیم گیری می شود.

مصطفی سالاری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت سهام شستا با وجود نوسانات و افت شاخص های بورسی اظهار کرد: بحث ضرر و زیان مطرح نیست. سهام کم و زیاد می شود؛ یک روز سود بیشتر و یک روز کمتر. ارزش پول شستا هم کم و زیاد می شود.

وی افزود: سهام شستا، دارایی ماست که  از آن برای تامین منابع جاری استفاده نمی کنیم؛ ممکن است سرجمع سهام ما یک زمانی ۱۵ هزار میلیارد بیارزد و یک زمان دیگر ۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عرضه اولیه جدید در بورس خواهید داشت؟ گفت: در این باره با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت  بازار سرمایه تصمیم گیری می شود.

سالاری ادامه داد: باید بازار سرمایه برای عرضه جدید ظرفیت داشته باشد اما در مجموع ما به سمت خروج از بنگاه داری و افزایش سهام غیرمدیریتی با هدف افزایش مطلوب سهام بهترین شرکت های کشور حرکت می کنیم. زمان عرضه نیز باید زمانی باشد که بازار بورس ظرفیت داشته باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.