آخرین وضعیت سکه‌های پیش فروشی

4[3]-2.jpg

بینا- مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه سکه هایی که موعد سررسید آنها فرارسیده است تا حدود دو ماه در بانک نگهداری می شود تا افراد برای دریافت آن مراجعه کنند اظهار کرد: بعد از این مدت این سکه‌ها به سرپرستی شعب‌ بانک ملی در استان مربوطه ارجاع داده می شود.
به گزارش بینا، دکتر پیمان قربانیبه ایسنا گفت: کسانی که بعد از گذشت مدت زمان فوق، تصمیم به دریافت سکه های خود بگیرند، بایدبا مراجعه به سرپرستی امور شعب بانک ملی در استان ، پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و هزینه نگهداری اشیاء گرانبهای امانی، مبادرت به دریافت سکه های خود کنند.
وی با بیان اینکه عملکرد بانک مرکزی در پیش فروش سکه بسیار مطلوب بوده است گفت:بخش عمده ای از تعهدات بانک مرکزی درخصوص سکه های پیش فروش به انجام رسیده و عملکرد بانک‌ در این بخش، بسیار مطلوب بوده است.
قربانی با بیان اینکه در سال گذشته ۹٫۶ میلیون سکه پیش فروش شد، افزود: این پیش‌فروش در ۵ مرحله و به صورت دو مرحله ‌۴ ماهه ، یک مرحله ۶ ماهه ، یک مرحله ۸ ماهه و یک مرحله ۹ ماهه انجام شد.
مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی ایفای تعهدات این بانک در بخش پیش فروش سکه و تحویل آن به خریداران را مطلوب ارزیابی کرد و از افرادی که موعد سررسید دریافت سکه‌هایشان فرارسیده یا از زمان آن گذشته است، درخواست کرد هرچه زودتر نسبت به مراجعه به بانک مربوطه و دریافت سکه‌هایشان اقدام کنند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.