آخرین وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: این دانشگاه از نظر طرح‌های عمرانی بسیار فعال بوده و تا اواخر سال گذشته توانسته است ۳ مرکز مهم خوابگاهی، مرکز آموزش زبان فارسی و خوابگاه دانشجویان غیر ایرانی را ظرف مدت ۶ ماه آماده و به مرحله تحویل برساند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدتقی احمدی ضمن اعلام این مطلب، درباره فعالیت‌های عمرانی دانشگاه‌ ‌گفت: در سال ۹۹ فعالیت‌هایمان شتاب بیشتری گرفت و برای اتمام دو پروژه بزرگ فاز دو علوم انسانی و دانشکده علوم زیستی با پشتیبانی سازمان برنامه به خوبی پیش رفتیم.

دکتر احمدی افزود: یک سرای سبز برای پشتیبانی از خوابگاه‌های دانشجویی که قبلا استیجاری بود را از فرم استیجاری به تملیکی تبدیل کردیم؛ همچنین پروژه سبزی داریم که سال گذشته شروع شده و امسال به مرحله اجرایی سازی وارد شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه حدود یازده هزار مترمربع بنای نیمه کاره‌ای را که سال‌ها در دانشکده کشاورزی به دلیل نبود منابع بلاتکلیف مانده بود، با هزینه‌های قابل اعمال برای پارک تقبل کرد تا بتوانیم یک مرکز رشد تا قبل از دهه فجر امسال در دانشکده کشاورزی به مرحله افتتاح برسانیم که چنین امری نیازمند شتاب زیادی است و همه ابزارها از نظر مادی و معنوی فراهم شده تا چنین پروژه بزرگی به ثمر برسد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به دیگر پروژه های در دست اقدام گفت: پروژه دیگری به نام استارتاپ فکتوری داریم که درون دانشگاه است و مرکز شتاب دهنده و نوآوری است و پارک علم و فناوری دانشگاه متولی آن است و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امیدواریم تا مهرماه به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر احمدی در پایان گفت: این حجم از پروژه‌ها بی‌سابقه بوده و در این موارد توانستیم از فرصتی که فراهم شده نهایت استفاده را داشته باشیم تا این کارها به سامان برسد و امیدواریم تا پایان سال سیمای مناسبی برای زیرساخت‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری فراهم شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.