آخرین وضعیت مالی بزرگترین شرکت بورسی

۲۱م اسفند ،

مشاور پذیرش هلدینگ خلیج فارس آخرین وضعیت مالی بزرگترین شرکت بورسی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پورابولی، مدیر عامل شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین و مشاور پذیرش این شرکت به صورت‌های مالی هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و گفت: اطلاعات تلفیقی شش ماهه این شرکت در ساعت ۲۰ دیشب در پایگاه اینترنتی کودال انتشار یافته است.

وی ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس دارای ۱۴ شرکت فرعی و یک شرکت وابسته است که سال مالی آن‌ها ۲۹ اسفند بوده و سال مالی شرکت بازرگانی پتروشیمی ۳۱ شهریور است.

وی یادآور شد: هلدینگ خلیج فارس در ۳۱ شهریور ۹۰ تشکیل شد و ۱۵ شرکت به آن منتقل شد. این درحالی است که سال مالی شرکت مادر سه ماه از شرکت‌های گروه عقب‌تر بوده و عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه که در گزارش تلفیقی ارائه شده تا ۳۱ شهریور ماه است.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص نرخ ارز هلدینگ خلیج فارس گفت: طبق اطلاعات ارائه شده ۶۶۰۰ میلیارد تومان از فروش محصولات این شرکت تماما با ارز مرجع بوده است زیرا اتاق مبادله‌ای در مهر ماه تاسیس شد. به این ترتیب از ۶۶۰۰ میلیارد تومان از فروش محصولات هلدینگ منتج به ۱۹۵۰ میلیارد تومان سود شده است.

ابولی خاطرنشان کرد: سودآوری این شرکت از ۳۱۲۰ میلیارد تومانی بدون احتساب مبادلات داخل گروهی و به صورت تجمیع ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.