آخرین وضعیت مذاکره استقلال بانکونام

ادامه مذاکرات نکونام و استقلال به بازگشت مدیرعامل این باشگاه از مالزی موکول شده است.

مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادی بین کاپیتان تیم ملی و استقلالی‌ها منعقد نشده است.مسئولان باشگاه استقلال این قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در این تیم بازی کند و تا ساعتی پیش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزی با این بازیکن مذاکره کردند.

جواد نکونام مشکلی از لحاظ مالی با باشگاه استقلال ندارد اما این باشگاه باید مبلغ توافقی رضایت نامه این بازیکن با مسئولان تیم اسپانیایی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.

باشگاه اوساسونا چندی پیش اعلام کرده بود که برای صدور رضایت نامه نکونام ۲.۵ میلیون یورو می‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا برای دریافت رضایت نامه نکونام مبلغ را تا ۵۰۰ هزار دلار پایین آورده‌اند.

این در حالی است که استقلالی‌ها همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام برای گرفتن اسپانسر با یکی از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالی بود. تا زمانی که پول رضایت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود این بازیکن حق امضای قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد چرا که در این صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.

فتح الله زاده صبح امروز از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وی در حالی که در راه فرودگاه امام خمینی بود چند دقیقه‌ای با نکونام صحبت و باز هم به این بازیکن تاکید کرد که به صحبت‌هایش پایدار است و در چند روز آینده مبلغ رضایت نامه وی را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.

با این اتفاقات به نظر می‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چیز در گروی بازگشت مدیر عامل استقلال از کشور مالزی است. فتح الله زاده برای شرکت در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به این کشور سفر کرده است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۹ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, نکونام


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.