آخرین وضعیت مرگ ستار بهشتی و مجری

۵ م دیماه ،

دادستان تهران در مورد پرونده مرگ یکی از مجریان صدا و سیما گفت: در این پرونده قتل مطرح نیست و منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.

ممتازنیوز: دادستان تهران از صدور ۱۷ کیفرخواست و محکومیت ۸۰ متهم جدید در پرونده فساد بانکی خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرای خارک و ناحیه ۱۹ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد پرونده گودبرداری‌های غیراصولی جدید در پایتخت گفت:‌این پرونده‌ها در دادسرای جنایی تشکیل شده و متهمان هم به قید وثیقه آزادند و شهرداری تهران هم ترتیباتی داده تا خانواده‌ها مشکل مسکن نداشته باشند.

وی در مورد پرونده مرگ یکی از مجریان صدا و سیما گفت: در این پرونده قتل مطرح نیست و منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.وی همچنین در مورد اینکه گفته شده متهم پرونده عرفان کیهانی اعتصاب غذا کرده و وضعیت مناسبی در زندان ندارد گفت: این گزارش هنوز به دست من نرسیده و از آن بی اطلاعم.جعفری دولت آبادی در واکنش به این سوال که دادستانی در مورد اظهارات حمید رسایی چه اقدامی انجام داده گفت: طرح شکایت را به دادسرای ویژه روحانیت ارایه کرده‌ایم.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی گفت: کمیسیون ۱۱ نفره‌ای تشکیل شد و حتی از پزشکان خارج از پزشکی قانونی هم با تخصص‌های قلب،‌ گوارش و… دعوت کردیم که همه پزشکان گفتند مرگ نمی‌تواند بر اثر ضربه به سر بوده باشد و احتمال شوک بسیار قوی است. این نظریه توسط تیم پزشکان متخصص و پزشکی قانونی به دادستانی اعلام شده که البته در آن قید شده است متهم بیماری قبلی هم نداشته است.

وی در مورد پرونده خیابان شهدی مدنی هم گفت: هنوز کمیسیونی در این مورد تشکیل نشده است. دولت آبادی در مورد موضوع افزایش نظارت بر زندانها هم گفت: طی بخشنامه‌ای اعلام کردیم تمامی دادسراها باید بر بازداشتگاه‌های کلانتری‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده اداره برق هم گفت: این پرونده شاکیان زیادی دارد و عدد آن‌بیش از هزار نفر است که به سبب برخی از نقایص به دادسرای عمومی ارجاع شده است و همچنان پرونده ادامه دارد.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات وکیل جوانفکر که مدعی شده بود مشاور رئیس جمهور باید ۴ روز دیگر در بیمارستان بماند، اظهار داشت: علی اکبر جوانفکر امروز خود را به زندان معرفی کرد و این موضوعات در خصوص بیماری وی صحت ندارد.

وی همچنین دربارهٔ پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: این پرونده به زودی در دادستانی نهایی شده و کیفرخواست صادر می‌شود.دادستان تهران در ادامه از رسیدگی به پرونده جرائم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری مهر


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.