آخرین وضعیت میدانی سوریه/گروههای مسلح اجساد ۱۷ عضو خود را آتش زدند

  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سوریه و سانا، واحدهایی از ارتش سوریه، یک گروه از خطرناک ترین تروریستها را در منطقه السبینه در حومه دمشق به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی اعلام کرد در جریان پیگرد تروریستها در السبینه، اجساد سوخته ۱۷ نفر از آنها  در محله حاره الشراکسه به دست آمد که با هدف جلوگیری از افشای هویتشان، از سوی سرکردگان آنها سوزانده شده بودند.
 

همچنین در جریان یورش نیروهای ارتش به مخفیگاههای تروریستها در محله الخالصه در الحجرالاسود واقع در حومه دمشق، دهها نفر از آنها کشته و سه خودرو مجهز به تیربار آنها نیز منهدم شد.
 

همچنین در جریان پاکسازی مناطق القدم و الحجرالاسود درحومه دمشق، شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز از آنها به دست آمد.
 

از حماه هم خبر می رسد که واحدهای مهندسی ارتش سوریه، هشت بمب دست ساز هر کدام به وزن ۴۰ کیلوگرم را در جاده المبطن الطلیسیه کشف و خنثی کردند.
 

در عملیات نیروهای ارتش در درعا، چهار نفر از خطرناک ترین تروریستها در منطقه اللجاه، الوردات و قیراطه کشته شدند.
 

عملیات گسترده ارتش در حلب

از حلب هم خبر می رسد که در عملیات گسترده ارتش، شمار زیادی از تروریستهای مسلح کشته و ۹ خودرو مجهز به تیربار آنها هم منهدم شد.
 

در منطقه المیدان حلب، یک دستگاه خودرو حامل چند تروریست در عملیات نیروهای ارتش منهدم شد، همچنین در الصاخور، دو نفر از خطرناک ترین تروریستها کشته شدند . در منطقه المیدان حلب یک دستگاه خودرو مجهز به تیربار حامل سه تروریست منهدم شد.

همچنین در عملیات نیروهای ارتش، مراکز تجمع تروریستها در  مرکز فرهنگی، المدرسه الشرعیه، پاسگاه پلیس به همراه پنج دستگاه خودرو مجهز به تیربار نابود شد.
 

نیروهای ارتش توانستند با ادامه عملیات پیگرد تروریستهای مسلح در برخی مناطق حلب، امنیت و ثبات را به منطقه جامع الانصار و اطراف آن و همچنین سوق الخضار(بازار سبزیجات) در منطقه المیدان بازگردانند.
 

کشته شدن دهها تروریست در الرستن

در عملیات نیروهای مسلح سوریه علیه مراکز تجمع تروریستها در میدان برق شهر الرستن در استان حمص، دهها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.
 

همچنین یک واحد از نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی در فاصله باب هود و الحمیدیه حمص درگیر شد که طی آن شماری از اعضای این گروه کشته و زخمی شدند.
 

همچنین در منطقه الحصن در حومه حمص، شماری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش کشته و زخمی شدند، همچنین مقادیری سلاح از آنها به دست آمد و یک تروریست هم دستگیر شد.
 

از سوی  دیگر، نیروهای مسلح سوریه به تعقیب اعضای یک گروه تروریستی که به رعب و وحشت در میان مردم و حمله به آنها دست می زدند، در منطقه الشماس حمص پرداختند و توانستند شماری از آنها را به هلاکت برسانند و برخی دیگر را نیز دستگیر کنند.
 

همچنین چندین تروریست که به اقدامات خرابکارانه در جاده ها و حمله به شهروندان و نیروهای ارتش در نزدیک روستای عزالدین حمص دست می زدند، در عملیات نیروهای ارتش کشته و زخمی شدند.
 

خبر دیگر  اینکه یک واحد از نیروهای مسلح سوریه توانستند دو خودروی مجهز به تیربار تروریستها در منطقه تلکلخ را منهدم کنند.
 

تلفات سنگین به تروریستها در منطقه اللجاه

در منطقه اللجاه در حومه درعا، نیروهای ارتش توانستند تلفات سنگینی به گروههای تروریستی مسلح وارد کنند.
 

خنثی شدن تلاش مزدوران برای ورود به سوریه از طریق ترکیه

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی در استان ادلب، تلاش یک گروه تروریستی مسلح برای ورود به داخل سوریه از خاک ترکیه را ناکام گذاشتند.
 

به گزارش سانا، در این درگیری، شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند و بقیه به داخل ترکیه گریختند.
 

خبر دیگر  اینکه تروریستها، به سوی کشاورزان در روستای الصواغیه در حومه ادلب تیراندازی کردند که بر اثر آن یک کشاورز کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.