آخرین وضعیت میدان امام حسین(ع)/ احتمال کوچک شدن میدان انقلاب

محمدجواد شوشتری در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان اینکه مطالعات ۵ مکان برای تبدیل به پیاده راه آغاز شده است گفت: مطالعات میدان امام خمینی و محدوده بازار، میدان انقلاب حد فاصل چهارراه ولیعصر،میدان تجریش تا میدان قدس و میدان نبوت حد فاصل رسالت تا دماوند توسط مشاور آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح موضعی میدان انقلاب در حال بررسی است اما نماد آن تصویب شده ولی ترجیح دادیم به جای نصب نماد مقداری جدی تری به این موضوع بپردازیم و به جای عملکرد مسکنی ساماندهی این میدان و حاشیه آن را در دستور کار قرار دادیم.

قطر میدان انقلاب کوچک می شود/ احداث پیاده راه فرهنگی

شوشتری با بیان این که براساس پیشنهاد مشاور، قطر میدان انقلاب کوچک می شود و بر عرض پیاده رو به سمت میدان افزوده خواهد شد گفت: مطالعات نشان می دهد تنها ۶ درصد ترددهای این میدان مربوط به خودروهای شخصی است و سایر تردد ها مربوط به ناوگان مل و نقل عمومی است .

وی افزود: ساختمانهای حواشی این میدان نیز ترمیم می شودند. همچنین احداث پیاده راه فرهنگی از این میدان تا چهار راه ولی عصر که دانشگاه تهران و مراکز کتاب فروشی و… قرار دارد نیز در حال بررسی است.

ترمیم دو زورخانه در سال ۹۱

مدیرعامل سازمان زیباسازی در ادامه با اشاره به ترمیم و بازسازی دو زورخانه در سال جاری گفت: زورخانه نیرو یزدان یکی از زورخانه هایی است که در سال جاری بازسازی می شود و تاکنون ۱۸ زور خانه نیرترمیم و مرمت شده اند.

چاپ کتاب دو جلدی نمادهای فراماسونری در پایتخت

شوشتری در پاسخ به پرسشی در خصوص شناسایی نمادهای فراماسونری در پایتخت گفت: در کتابی دو جلدی تمامی نماد های فراماسونری در پایتخت شناسایی که این کتاب در اختیار اعضای شورای شهر و نهاد های مسئول گذاشته شده است.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان زیباسازی حذف این نمادها از فضاهای عمومی است که این کار انجام شده است. تخریب فضای خصوصی در محدوده اختیارات ما نیست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.