آخرین وضعیت هفتگی معاملات سهام ۱۰ شرکت بیمه

۲۰م دیماه ،

بینا- در معاملات امروز بیستم دیماه، سهام ده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا، در آخرین روز معاملاتی هفته قیمت سهام شرکتهای بیمه ای عموماً با کاهش همراه بود و از نظر حجم سهام دادوستد شده هم با توجه به جابجایی بلوکی در نماد بیمه آرمان، رقم خوبی بود اما چنانچه بیمه آرمان را از این تعداد کسر کنیم برای سایر نمادهای ارقام قابل قبولی بدست نمی آید بطوریکه دومین رتبه با حدود ۱۱۶ هزار سهم به بیمه ملت می رسد. در مجموع این هفته هم نوسان و یا روند خاصی در این صنعت بزرگ اما مهجور بازار سرمایه ملاحظه نمی شد. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۰۵ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۵۰ رسید.

 

سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۱۱۶,۳۹۰ سهم به ارزش ۱۲۷ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با کاهش ۲۳۷،۰ درصدی به رقم ۱,۱۰۶ ریال رسید. بیمه آرمان نیز نسبت به روز قبل تغییری نداشت و با مبادله ۳,۰۰۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۶,۴۰۵ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۳۵ ریال بسته شد.
بیمه سامان با کاهش ۴،۲۶ درصدی مواجه بود. در این نماد ۶۲,۰۰۰ سهم به ارزش ۹۵ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱٫۵۲۹ ریال بسته شد.
در بیمه ما ۳۸,۰۰۰ سهم به ارزش ۴۰ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. این نماد با کاهش ۴،۷۵ درصدی به قیمت پایانی ۱،۰۶۳ریال رسید.
بیمه البرز نسبت به روز قبل ۰۵،۰ درصد کاهش داشت. در این نماد ۸۶۷،۳۵ سهم به ارزش ۱۴۱ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳,۹۰۰ ریال بسته شد.
بیمه میهن نیز حجم معاملاتی برابر ۰۰۰،۱۰ سهم به ارزش ۱۱ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۷۲،۴ درصد کاهش،  ۱,۰۵۰ ریال بود.
بیمه پاسارگاد با افزایش ۰٫۵۴ درصدی و حجم ۸,۰۰۰  سهم به ارزش ۱۶ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۰۳۳ ریال، بیمه دانا نیز با حجم ۴,۷۲۰ سهم به ارزش ۲۱ میلیون ریال و قیمت پایانی ۴,۲۹۱ ریال به کار خود پایان دادند.
در بیمه پارسیان ۲,۹۰۱ سهم به ارزش ۶ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد با قیمت پایانی ۲,۱۵۷ ریال بسته شد.
بیمه آسیا در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و با حجم معاملات ۹۰۰ سهم به ارزش ۲ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم ۲,۵۹۳ ریال بود.
اما آخر هفته برای شاخص بازار روز خوبی بود شاخص کل بورس با افزایش ۰٫۳۳ درصدی به رقم ۳۷۴۴۱ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به معدنی چادرملو با ۴۰واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به ملی صنایع مس  با ۲۹ واحد تأثیر بود . همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۴,۳۱۸ میلیون سهم به  ارزش ۸۸۴,۹۲۸٫۳۹ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.