آخرین وضعیت واگذاری پست بانک و بیمه دانا

۱۴م دیماه ،

بینا- معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد آخرین وضعیت دو شرکت مشمول اصل ۴۴ پست بانک و بیمه دانا را اعلام کرد.
به گزارش بینا، احمد صادقی گلمکانی در برابر این سئوال که آخرین وضعیت مدیریت، مجامع سالانه و فوق العاده و همچنین عرضه ۱۷ درصد باقی مانده از سهام شرکت بورسی و مشمول اصل ۴۴ پست بانک به کجا رسید،به فارس  اظهار داشت:در پی برگزاری مجمعی که در مرداد برگزار شد، اعضا حقوقی هیئت مدیره این شرکت برای دو سال انتخاب شده و بانک مرکزی تاکنون صلاحیت سه نماینده حقیقی را تایید کرد و منتظر تایید صلاحیت دو عضو حقیقی دیگر هستیم.
وی ادامه داد: با این اوصاف بعد از نهایی شدن صلاحیت ها ،هیئت مدیره پست بانک با برگزاری جلسه هایی در مورد مدیرعامل و برگزاری مجامع سالانه و فوق العاده تصمیم گیری و سپس اعلام خواهد کرد. این در حالی است که برنامه عرضه ۱۷ درصد سهام این شرکت هم توسط هیئت مدیره و سایر مسئولان پیگیری خواهد شد تاواگذاری سهام آن تا سقف ۴۹ درصد رعایت شود.
این معاون وزیر اقتصاد در واکنش به دیگر سئوال فارس مبنی بر تکلیف بیمه دانا در مورد افزایش سرمایه (که دارای سرمایه اسمی اندک و ۱۰.۵ میلیارد تومانی است) و رعایت حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت های بیمه ای توضیح داد: هیئت مدیره این شرکت مشمول اصل۴۴ هم در حال بررسی و انجام مقدمات لازم است تا بعد از هماهنگی سهامداران نسبت به اعمال افزایش سرمایه اقدام کند.
صادقی گلمکانی در خاتمه گفت: موضوع افزایش سرمایه بیمه دانا و همچنین سایر شرکت های بیمه ای توسط معاونت امور بانکی و بیمه‌ای وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی در حال پیگیری است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ارش طا لبزاده:

    کی بیمه پست بانک شروع به فعالیت می کند دقیقاتارخ فعالیت ان حدود چه تاریخی می باشد

    • ارش طا لبزاده:

      اگر یک شرکت بیمه دارد در نزدیک دفترپست بانک ما نماینده می گیرد ما می توانیم جلوی ان را بگیریم چون ما درپست بانک خیلی قوی هستیم ومنابع بالایی داریم لطفاراهنمایی کنید که چگونه جلوگیری کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.