آخرین وضعیت کرایه تاکسی ها در سال جدید

شورای شهر عزم آن دارد که هرچه زودتر نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۹۱ را قانونمند کند تا رانندگان و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

ایسنا: رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر ترجیح می‌دهد که هر سال تنها یک‌بار کرایه‌ها را افزایش دهد و از دو وعده افزایش نرخ کرایه‌ها به دلیل تبعاتی که در پی دارد، جلوگیری کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، گفت: ناچاریم که فعلا برای جلوگیری از تخلفات، نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی را تعیین و در صورت اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در آینده، مجددا نرخ‌ها را اصلاح کنیم.

مهدی چمران  با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی به عنوان بخش خصوصی فعال هستند و باید بتوانند برای خدمت‌رسانی به شهروندان هزینه‌های خود را تامین کنند، اظهار کرد: شورای شهر عزم آن دارد که هرچه زودتر نرخ کرایه‌های تاکسی در سال ۹۱ را قانونمند کند تا رانندگان و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر ترجیح می‌دهد که هر سال تنها یک‌بار کرایه‌ها را افزایش دهد و از دو وعده افزایش نرخ کرایه‌ها به دلیل تبعاتی که در پی دارد، جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اما از آنجا که هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، ناچاریم که فعلا نرخ کرایه‌ها را با توجه به آغاز سال جدید، افزایش دهیم و منتظر هدفمندی نمانیم؛ در صورت اجرای فاز دوم این قانون هم باید با اصلاح مجدد نرخ کرایه‌ها، میزان افزایش قیمت سوخت را در کرایه‌ها لحاظ کنیم.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.