آخرین پوستر قسمت آخر سری فیلم‌های «گرگ و میش» رونمایی شد

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، اگر شما هم از دسته طرفداران «Twilight» یا همان «گرگ و میش» هستید، حتما می دانید که قسمت آخر این فیلم با نام «گرگ و میش: سپیده دم ۲» در ۱۶ نوامبر اکران خواهد شد.

پوستر جدید این فیلم امروز به صورت آنلاین منتشر شد. شعار پوستر “آخرین حماسه ای که هرگز نخواهد مرد” می باشد.

در پوستر “رابرت پتینسون”، “کریستن استیوارت” و “تیلور لاتنر” را در حال دویدن برای جنگی عظیم می بینید.


آنهایی که کتاب «سپیده دم» را از سری رمان های «گرگ و میش» خوانده اند، شاید انتظار حماسه ای اکشن را نداشته باشند، اما همان طور که پوستر نیز نشان می دهد، حماسه ای بزرگ در راه است.

کارگردان “بیل کاندون” و “استفانی مِه یر” نویسنده سری کتاب های «گرگ و میش» اعلام کردند که یک سری تغییرات را در فیلمنامه وارد کرده اند و اذعان داشتند که طرفداران سرسخت این فیلم را شگفت زده خواهند کرد. حال هر اتفاق خاصی که بخواهد بیفتد مهم نیست، مهم این است که «گرگ و میش» هرگز نمی میرد.

داستان آخرین قسمت این فیلم بعد از به دنیا آمدن “رنزمه” دختر ادوارد و بِلا  و خون آشام شدن بِلا را نشان می دهد که این تولد برای گروه ولتوری در ایتالیا مشکل ساز است، چرا که “اَرو” یکی از ولتوری ها این کودک استثنایی را می خواهد. از آن طرف بِلا که به تازگی به جمع خون آشامان پیوسته است از قابلیت های بوجود آمده در خودش لذت می برد و با این تغییرات آشنا می شود. آلیس که از آمدن ولتوری ها به فورکس اطلاع می یابد به خانواده خبر می دهد و آنها با کمک دیگر خون آشامان که از دیگر نقاط آمریکا گرد هم آمده اند و البته به کمک جیکوب و گروه گرگینه ها به جنگ ولتوری ها می روند و….

به گزارش سینمانگار، “کریستن استیوارت” و “رابرت پتینسون” که در ماه های گذشته به دلیل رابطه “استیوارت” با “روپرت ساندرز” کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی» از هم جدا شده بودند، به یکدیگر بازگشتند و برای مصاحبه های مطبوعاتی و حضور در فرش قرمزهای آخرین قسمت فیلم شان در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اولین حضور آنها در ششم اکتبر در اسپانیا اتفاق می افتد که قرار است در فستیوال فیلم سیتاجز در مقابل خبرنگاران و طرفدارانشان قرار گیرند.
 


سینما نگار

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. رضا:

    ارور میدع لطفا فیلم برام ایمیل کنی ممنون

  2. رضا:

    ارور میدع میشه فیلم برام ایمیل کنی ممنون

  3. حنانه:

    فیلم بسیار قشنگی بود عااااالیییییی

  4. Hediye amini:

    Vaqean alist faqad mikham bedunqm qesmate 6nadare ya hamin qesmate akhareshe

  5. AMIR:

    الی

  6. آرش:

    خیلی خوووووووووووووووووووووووووووب بود

  7. soko0t...:

    افتضاح بببببببببببببببوووووووووووووووووو د

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.