آخرین کتابی که کاندیدای اصلاح‌طلب ریاست جمهوری خوانده است

۲۷فروردین۱۳،

محمد شریعتمداری کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ آخرین کتابی که مطالعه کرده است، اظهار داشت: ما اصولا مجبور هستیم که در روز چند ساعت برای مطالعه وقت بگذاریم و با توجه به علاقه‌ای که دارم از بعضی از کارهای اجرایی فرار می‌کنم تا برای مطالعه وقت بگذارم و آخرین کتابی که مطالعه کردم دربارهٔ Body Language (زبان بدن) بوده است.

وی دربارهٔ آخرین فیلم سینمایی هم که ملاحظه کرده است هم گفت: چندین فیلم در جشنواره فیلم فجر ملاحظه کردم که نام آنها در خاطرم نیست و دو روز پیش هم برای دیدن فیلم تهران ۱۵۰۰به سینما رفتم.

این کاندیدای ریاست جمهوری که سال‌های طولانی در عرصه اقتصادی فعالیت کرده است، دربارهٔ سیاست‌های فرهنگی خود در صورت پیروزی در انتخابات گفت: اینکه کسی ادعا کند که به همه علوم واقف است که ادعای بیجایی است و این طبیعی است که تسلط من بر مباحث اقتصادی است چون در دوران طولانی مدیریتم در این عرصه فعالیت کردم اما در کارهای فرهنگی و دانشگاه‌ها هم حضور داشتم و در حال حاضر هم به عنوان یکی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث هستم.

وی افزود: در عرصه فرهنگ باید از اشخاصی که در انقلاب مسئولیت‌های اجرایی داشتند و مدعی نیستند و دانش و تخصص مدیریت فرهنگی را دارند، بهره برد. من با حضور طولانی مدت در قوه مجریه آشنایی بسیاری با مدیران در حوزه فرهنگی در سطوح میانی، عالی و کارشناسی دارم و از بدنه کارشناسان فرهنگی استفاده خواهم کرد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.