آخر هفته ماه در تلویزیون می‌تابد

جام جم آنلاین: فیلم های سینمایی و تلویزیونی « بهای یک بهانه»، « سومین ستاره» ، « گوی مرگ» ، « توافق»/ «پرورشگاه (قسمت اول )»، « دنی پسر من قهرمان است »،« پرورشگاه ۲ (قسمت دوم )»، « ناخدا خورشید» / «وصل نیکان » ،«گیلانه » ، «ریحانه» ، «گام های معلق » ، «ماه می‌تابد» ، «می‌خواهم زنده بمانم»، « مادر»، «فرزند خوانده» و… در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۶ ،۷ و۸ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از شبکه های سیما پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی « بهای یک بهانه » به کارگردانی  رضا ابوفاضلی وتهیه کنندگی هادی توحیدی ، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می شود .

فیلم تلویزیونی « بهای یک بهانه » با بازی رامین راستاد، علی نصیریان ،پروانه معصومی ، نفیسه روشن و رضا آحادی درمورد احمد ، کارگرجوشکاراسکلت های ساختمانی است . او درطلب حقوق معوقه خود با پیمانکارش دچاراختلاف شدید شده و او را به واسطه کم توجهی به حق الناس مورد انتقاد شدید قرار می دهد. درهمین میان خبر فوت پدرپیرش او را شدیداً متاثر و اندوهگین می سازد . پدرش ازخود وصیت نامه ای به جا گذاشته و از ثروت میلیاردی خبر می‌دهد.

فیلم سینمایی « سومین ستاره » به کارگردانی  هاتی دالتون محصول سال ۲۰۱۰ کشورانگلیس ، پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم بابازی تام بکوک وهوگ بونیویل آمده : پسری که بیماری سرطان دارد با دوستان خود به سفرمی رود تا به ساحلی که درگذشته خاطرات خوبی با هم داشته انددرساحل ازدوستان خودتقاضا می کندکه  به دریا برود وشنا کند تا دریا او را خسته کرده وغرق شود.

فیلم تلویزیونی « گوی مرگ» به کارگردانی محمد رضا آهنج و تهیه کنندگی اعظم تندرو جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم با بازی عبدالرضا اکبری،امیرحسین مدرس،ماه چهره خلیلی و کامبیز کشفی آمده : “حامد” داماد خانواده اکبری مدتی است مفقود شده و همسرش باردار است. با تصادف مرگبار فرد موتور سواری و جسد سوخته شده وی مرگ حامد مورد تایید قرارمی گیرد ، ولی خانواده اش بر اثر جستجوهای فراوان متوجه می شوند که حامد دریک سانحه دلخراشی بخشی از صورت خود را از دست داده است.

فیلم سینمایی « توافق » به کارگردانی  توماس مک کارتی محصول سال ۲۰۱۰ کشورانگلیس و با بازی آنی راین وپل گیاماتی، جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ ازشبکه یک سیما باز پخش می شود.

شبکه دو

فیلم سینمایی «پرورشگاه ۱(قسمت اول) » چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : ” ورا ” دختر جوانی است که به تازگی از دانشگاه تربیت معلم فارغ التحصیل شده و برای کار در مدرسه تیزهوشان قرارمصاحبه دارد. ” ورا ”  قرارخود را به خاطر رساندن نوزاد شیرخواره ای که سر راه گذاشته شده است، از دست می دهد، ولی او بچه را به پرورشگاه می رساند و برای کار در آن پرورشگاه دعوت به کارمی شود. ” ورا ” در طول داستان وارد داستان های مختلفی که مربوط به بچه های پرورشگاه است می‌شود و جریان همین داستان ها ، باعث نزدیکی ورا با پلیسی که مسئول پیگیری پرونده بچه های سر راهی است می شود.

آناستاسیا گرودنسو،اکساندر افیموف و آنتون پامپوشنی درفیلم سینمایی « پرورشگاه ۱(قسمت اول ) » به کارگردانی اسوتلانا دمینا و تهیه کنندگی ایرینا زاریا محصول سال ۲۰۱۰کشور روسیه بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما برای پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ فیلم سینمایی « دنی پسر من قهرمان است » به کارگردانی گِوین میلار و تهیه کنندگی اریک آبراهام ، محصول سال ۱۹۸۹ کشور انگلستان را برای پخش در نظر گرفته است.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جرمی آیرونس، ساموئل آیرونس و میشل هوردرن آمده: شخص ثروتمندی به نام هیزل قصد دارد زمین های مردی به نام ویلیام را به زور بخرد، او به ترفندهای مختلف متوسل می شود، اما موفق نمی شود زمین را تصاحب کند. هیزل هر ساله در جنگل خصوصی اش مسابقه شکار قرقاولها را ترتیب می دهد. دنی (پسر ویلیام) با استفاده از زیرکی خود ترتیبی می دهد تا در روز مسابقه هیچ قرقاولی برای شکار نباشد و مردم ناحیه از دنی به عنوان قهرمان نام می بردند .

 جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ فیلم سینمایی « پرورشگاه ۲ ( قسمت دوم ) » از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی « ناخدا خورشید » به کارگردانی ناصر تقوایی و تهیه کنندگی محمدعلی سلطان زاده و هارون یشایائی ، جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : خواجه ماجد ناخدا خورشید را لو می دهد و بارقاچاق لنج ناخدا خدا به آتش کشیده می شود . دلالی به نام فرحان که می خواهد چند فراری سیاسی را از مرزآبی عبور دهد ، وارد  بندر می شود و با نا خدا خورشید تماس می گیرد. ناخدا که احتمال می دهد لنجش را مصادره کنند با فرحان همکاری می‌کند.

فیلم سینمایی« ناخدا خورشید » با هنرمندی داریوش ارجمند ،علی نصیریان ،سعید پور صمیمی و پروانه معصومی درسال ۱۳۶۵ ساخته شده است.

شبکه سه

فیلم سینمایی « وصل نیکان » به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حسن عباسی ، کبری فرخی و حبیب اله بهمنی آمده :  در زمان جنگ تحمیلی و همزمان با موشک باران شهرهای ایران ،یک گروه ازسپاه مسئول خنثی کردن موشک های عمل نکرده می شوند . مراسم جشن عروسی یکی ازافراد این گروه نزدیک است. دراین هنگام دوستان به او اصرار می کنند که به فکر مراسم عروسی خود باشد ولی امید به کمک آنها می‌رود.

فیلم سینمایی «گیلانه» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب و تهیه کنندگی سعید سعدی چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «گیلانه» با بازی فاطمه معتمد آریا، بهرام رادان و باران کوثری ،نگاهی به اوایل جنگ و اعزام نیروهای جوان به جبهه دارد. ننه گیلانه به همراه پسر و دختر جوانش در کوران جنگ و در بمباران های تهران زندگی دشواری را می‌گذرانند.

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ فیلم سینمایی « ریحانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

دراین فیلم می بینیم : “ریحانه” به دلیل اختلاف با شوهرش “اسکندر” به خانه ی پدرش باز می گردد . برادر او حیدر که اسباب این ازدواج را فراهم کرده و مانع از وصلت ریحانه با پسرعمویش رضا، بوده است به دلیل مشکلات مالی و کنایه های مردم نمی تواند حضور ریحانه را تحمل کند.

فاطمه معتمدآریا ، مجید مظفری و اکبرعبدی درفیلم سینمایی « ریحانه» به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی «گام های معلق » به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی و با بازی پژمان بازغی ، قاسم زارع و خاطره اسدی ، پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : دختری به نام ” لیلی ” از شهرستان به قصدادامه تحصیل در تهران نزد خواهرش ، ” سایه ” آمده است . ” سایه ” که مجری یک برنامه رادیویی است ،مراقبت از “لیلی” را به عهده می گیرد. ” سایه ” مدتی بعد متوجه می شود که “لیلی” با پسری به نام “شاهرخ” آشنا شده و او که مخالف این گونه آشناییها است با او مخالفت می کند.

فیلم تلویزیونی «ماه می تابد » به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی سوسن حریری پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «ماه می تابد » با بازی معصومه آقاجانی ، کامران تفتی و فرشید زارعی فرد زندگی جوانی را روایت می کند که در اثر ابتلا به ویروس ایدز با موقعیتی بحرانی روبرو می شوند. بهرام همسر دریا از زندان آزاد می شود . آنها تصمیم می گیرند به ماه عسلی که نرفته بودند بروند، بعد از برگشت از ماه عسل بهرام احساس بیماری می کند . درپی مراجعات مکررش به پزشک و خوب نشدن بهرام دکتر برای او آزمایش HIV می نویسد و مشخص می شود که بهرام به این بیماری مبتلاست .
 
فیلم سینمایی « می خواهم زنده بمانم » به کارگردانی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی فرامرزقریبیان، فاطمه گودرزی، فتحعلی اویسی، سام محمدی ،مهناز انصاریان و جلال مقدم آمده : اصلان ازهمسرش ماه منیر، که زنی ناسازگار و عصبی است،جدا می شود و فرزند نوجوانش باربد را نزد خود نگه می دارد.آشنایی او با فرنگیس ،خواهرهمکارش منجربه ازدواج می شود. باربد که با رفتاربد وخشن مادرش روبرو شده ،در خانواده جدید پدرش جایی برای خود نمی بیند .

فیلم سینمایی « مادر»به کارگردانی زنده یاد علی حاتمی جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پیرزنی که در آسایشگاه سالمندان به سرمی برد. به شش فرزند خود اطلاع می دهد که می خواهد درلحظات واپسین زندگی اعضاء متفرق خانواده را در خانه قدیمی پدری ببیند. فرزندان که هرکدام با دیگری به دلیلی اختلاف دارند به یکدیگر گوشه و کنایه می زنند . اما نصایح و مرگ مادر موجب می شود که به هم نزدیک شوند .

زنده یاد رقیه چهره آزاد ، محمد علی کشاورز و امین تارخ درفیلم سینمایی « مادر» به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « فرزند خوانده » جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : زن و شوهر جوانی دو سال پیش بر اثرتصادفی پسرخردسال خود را از دست داده اند. این تصادف که بر اثر سهل انگاری زن صورت گرفته و باعث رابطه کمرنگ او با همسرش و نوعی ناراحتی و عذاب وجدان در او شده که به گفته دکتر مانع بچه دار شدن مجدد او می گردد .

تونی کولت و موریس کولد درفیلم سینمایی « فرزند خوانده » به کارگردانی جاناتان لیومن محصول سال ۲۰۱۱ کشور انگلیس بازی کرده اند .

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی « ارتباط خانوادگی » به کارگردانی و تهیه کنندگی نادرمقدس  چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم با بازی علی نصیریان و کتایون امیرابراهیمی آمده :  «کمالی» (علی نصیریان) به اتفاق همسرش «طلعت» (کتایون) از شهرستان رهسپار تهران می‌گردند تا فرزندان‌شان را ملاقات کنند، اما دخترها و پسرهای‌شان آن قدر درگیر مشکلات زندگی شده‌اند که نمی‌توانند پذیرای والدین‌شان باشند.  تنها کسی که به آن دو روی خوش نشان می‌دهد، «فریبا» (شیرین بینا) دختر «طلعت» است. «کمالی» و «طلعت» وقتی متوجه می‌شوند که بچه‌های‌شان می‌خواهند آن‌ها را از سر باز کنند، دلشکسته و سرخورده به شهرشان باز می‌گردند .

فیلم سینمایی « هوای سرد » به کارگردانی آرون کاتز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهارسیما باز پخش می‌شود .

فیلم سینمایی « هوای سرد » محصول  ۲۰۱۰ با بازی رابین ریکون وکریس لانکنو درکشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم سینمایی « اپیدمی تاریخی» به کارگردانی رجیس وارگنیر جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه «سینما۴» از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازیماریان گیلیان،جوزگارسیا و لوکاس بلواکس آمده: بسیاری ازشهروندان پاریسی متوجه عدد ۴ روی درب خانه هایشان شده  بنابراین پلیس را در جریان قرار می دهند. با بررسی پلیس مشخص می گردد که ساکن هرخانه ای که این عدد روی درب خانه اش نقاشی نشده به طرزمشکوکی به قتل می رسد. این عدد که با شکل ترسیم خاصش بیانگرشیوع طاعون درقرون وسطی می باشد؛افرادی رادرابتلا با همین بیماری ازبین می برد.

فیلم سینمایی « اپیدمی تاریخی» محصول کشور فرانسه در سال  ۲۰۰۷ ساخته شده است.

شبکه تهران

انیمیشن « سگ تبتی » به کارگردانی  ماسایوکی کوجیما محصول سال ۲۰۱۱ کشور ژاپن، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می رود.

انیمیشن « سگ تبتی » داستان زندگی تنزینگ است که پس ازمرگ مادرش، شهر را ترک کرده و با پدرش درفلات تبت زندگی می کنند. زندگی درابتدا برایش دشوار است ،ولی کم کم با فضای زندگی درآنجا آشنا شد و با سگ گله ای دوست می شود و برای آنها اتفاقات جالبی می افتد.

فیلم سینمایی « منطقه یخ زده » به کارگردانی تراویس فورت ، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : بیل ، پدر خانواده به همراه نلسن در اتومبیل در حال رساندن جولیا دختر بیل به فرودگاه برای رفتن به دانشگاه نیویورک هستند که بیل با تماسی از سوی همکارش مواجه می شود که به او اخطار می دهد، یخچال های قطبی در حال فوران هستند و به زودی منطقه آنها و  مناطق دیگری را درمعرض خطر قرار می دهند.

نیک آفانا سیو، پاتریک لابیورتاو و جولی مک کالاگ درفیلم سینمایی « منطقه یخ زده » محصول سال ۲۰۱۱ کشورآمریکا بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « شکارچی مغزها » به کارگردانی کریستوفر تبوری محصول سال ۲۰۰۴ کشورهای آمریکا و کانادا ، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت۲۰:۳۰ازشبکه تهران باز پخش می شود .

فیلم سینمایی « گوبی » پنجشنبه ۷  اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه «تماشاخانه»  روی آنتن شبکه تهران می رود.
فیلم سینمایی « گوبی » با بازی رابی کولترین ، دیوید جیمز الیوت و اینگرید کاولرز داستان پسر بچه ای است که یک هیولای شش فوتی دارد که در همه اوقات زندگیش به او کمک می کند.

فیلم سینمایی « گوبی » محصول سال ۲۰۰۹ کشورکانادا به کارگردانی ویلسون کانی بیر ساخته شده است .

فیلم سینمایی « مزرعه مرگبار» به کارگردانی آنتونی بلاسیر ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ازشبکه تهران باز پخش می شود.

گریگوری کالین ، فرانسیس لوانتال و فرد یولیسی درفیلم سینمایی « مزرعه مرگبار» محصول سال ۲۰۱۰ کشور فرانسه بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « زندگی » به کارگردانی تد می جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم آمده : کلاد و ری که در جوانی به طورتصادفی به هم برخورد می کنند تا آخر عمرشان به خاطر یک اتهام دروغین محکوم به  حبس ابد شده و به اجبار کنار هم می مانند. ری یک مرد جوان جاه طلب است که با همکاری در قاچاق سعی می کند سطح خود را از یک دزد معمولی به یک مافیا تغییر دهد . او به طورتصادفی در شبی که کلاد به رستورانی رفته می رود و هردوی آنها توسط صاحب رستوران که رئیس مافیاست اسیر می شوند و مجبور می شوند. بار قاچاق جابجا کنند تا زنده بمانند. آنها وقتی به رستوران بازمی گردند پولهایشان دزدیده شده و از طرف کلانتر خائن متهم به یک قتل صحنه سازی شده می شوند.

ادی مورفی ، مارتین لارنس ، اوبا باباتیون و آنتونی اندرسون درفیلم سینمایی « زندگی » محصول سال ۱۹۹۹ کشور آمریکا بازی کرده اند .

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «تنها دلخوشی من» چهارشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه شما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : سیما آشپزی دریک خانه سالمندان است که با تنها پسرش امیرزندگی می کند .امیرکه با دختری عقد کرده طبق قرارباید خانه ای به نام او کند. به همین خاطرمادر را تحت فشارمی گذارد تا بالاخره سیما سند خانه را تحویل امیرمی دهد وخودش به خانه ای که اجاره کرده نقل مکان می کند.

زهره حمیدی ، پوراندخت مهیمن و پرویزپورحسینی درفیلم تلویزیونی « تنها دلخوشی من » به کارگردانی حسین عامری و تهیه کنندگی حسین عامری ،جواد قلی زاده و بهروزافراسیابی بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « کانی » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن محمد زاده پنجشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ ازشبکه شما پخش می شود .

دراین فیلم می بینیم : روژین معلم جدید روستا با دختری نوجوان به نام کانی روبرو می شود ، دختری مصیبت زده و روانپریش که ظاهراً پدرش متوفی و مادرمعلمش ناپدید شده است . کانی بر اثر صحبت روژین قدری بهبود یافته و به مدرسه بازمی گردد و درهم نشینی اش با روژین هربار لایه ای از زندگی اش افشا می شود .

گلاله قرنی ، کریم عزیزی اقدم ، شیدان محمدی و لقمان ارشادی درفیلم تلویزیونی «کانی» بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « به خاطر تهمینه » به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی محسن شایانفرجمعه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه شما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم تلویزیونی «به خاطر تهمینه » با بازی رامتین خداپناهی ،سولمازغنی ، پویا امینی وسیما مطلب آمده :طوبی پدر و مادر خود را از دست داده است و معلمش هما ، از آنجا که او کودکی بسیار باهوش است و جایگزین فرزند نداشته اش شده ، حمایتش می کند . بهمن ،عموی طوبی، مانع ازادامه تحصیل وی شده است ، چرا که اعتقاد دارد ادامه تحصیل باعث دوری او از ایل و طایفه می شود .

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی « ستاره من »به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی آفاق سیف  اللهی و نویسندگی سعید جلالی چهارشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ ازشبکه نمایش پخش خواهد شد .

این فیلم با بازی آرمیتا مرادی، سولمازغنی، مرجان محتشم و کیهان ملکی داستان دختری را به تصویر می کشد که والدینش سالهاست ازیکدیگر جدا شده اند و او طی این مدت درکنار مادرش روزگار سپری کرده اما هم اکنون بعد ازمدتها مجبور است برای ادامه زندگی درکنار پدرش که تجدید فراش کرده برود، اما هجوم برخی افکار، گام های او را در راه رفتن به سراغ پدرش سست می کند و این موضوع ماجراهایی را برای زندگیش رقم می زند.

فیلم سینمایی « رد گیر » به کارگردانی اپن شارپ ، محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای نیوزلند و انگلیس چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ ازشبکه نمایش روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی ری وینسون و تمورا موریسون آمده : یک سرباز سابق جنگ که به کشورخود بازگشته است برای ردگیری و پیدا کردن مردی که متهم به قتل یک سرباز شده است ،فرستاده می شود. در حین شکار با سرباز فراری روبرو شده و در می یابد که او بی گناه است و تصمیم می گیرد او را آزاد کند .

گفتنی است فیلم های سینمایی ،تلویزیونی وانیمیشن «نشانی سوم»،«پابه پای آفتاب»،«رقص پرواز» و«درمیان غریبه ها» چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت۱۹،۱۵،۱۳:۱۵ و۲۱ ازشبکه نمایش پخش می شود.

فیلم سینمایی « دردهای فانتومی » به کارگردانی میتاس امسک وتهیه کنندگی هنینگ فربر پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ ازشبکه نمایش پخش می شود .

داستان فیلم سینمایی « دردهای فانتومی » درمورد زندگی مارک دوچرخه سوارحرفه ای ست که دراثرتصادف یک پای او قطع می شود.مارک ازهمسرش جدا شده وسارا دخترش نیزبا مادرش زندگی می کند وگهگاه به دیدن پدرش آمده وساعاتی را با اومی گذراند. مارک تنها زندگی می کند ودر زندگی خود چندان نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت نمی کند.

فیلم سینمایی « دردهای فانتومی »  با بازی تیل اسچویگر،جام پالاسک واستپ ارسج محصول سال ۲۰۰۹ کشورآلمان بازی کرده اند.

گفتنی است فیلم های سینمایی،تلویزیونی وانیمیشن «آوای زمین»،«افسانه دریا»،«قویترین مرددنیا» ،« شکلات داغ»و«خط مقدم» پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت  ۲۱،۱۹،۱۵،۱۳:۱۵ و۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم سینمایی « دزد عروسک ها » به کارگردانی محمد رضا هنرمند جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ ازشبکه  نمایش پخش می‌شود.

دراین فیلم خواهید دید : مادرلیلا و بهرام قراراست با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد.اما عجوزه که بیرون از شهر زندگی می کند و نمی خواهد آن ها روی آرامش به خود ببینند. پسرش گنجو را وادار می سازد تا پول آنها را برباید.

گفتنی است فیلم های سینمایی،تلویزیونی وانیمیشن «خاطرات روزانه من»،«بلوک قهرمان»،«دوما» ،« ضربه طوفان»و«شهر» جمعه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۱۵ ،۱۵،۱۷،۲۱،۲۳ ازشبکه نمایش پخش می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.