آخوندی: ساخت مسکن مهر در بافت فرسوده به نفع سرمایه‌گذاری ملی است

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر مسکن مهر در بافت فرسوده بود از امکانات بیشتری بهره‌ می‌برد از سوی دیگر افزایش ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده به نفع سرمایه‌گذاری ملی است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) عباس آخوندی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از بافت فرسوده در ساخت و سازهای مسکن مهر به عنوان استراتژی مناسب اظهار کرد: اگر مسکن مهر در بافت فرسوده باشد مورد استفاده بهتری قرار می‌گیرد و قطعا استفاده از امکانات بافت‌های فرسوده استراتژی کاملا درستی است که نه فقط دارای خدمات زیر بنایی و روبنایی است بلکه سرمایه فرهنگی و ملی مناسبی دارد.

وی افزود: وجود خدمات روبنایی و زیربنایی در این بافت‌ها و افزایش ساخت و ساز در این مناطق به نفع سرمایه‌گذاری ملی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: بافت‌های فرسوده مبین فرهنگ و تاریخ کشور می باشند و دست‌کاری در بافت‌های فرسوده با حفظ هویت شهری انجام می‌شود. همچنین در جریان بازآفرینی این بافت‌ها هویت شهری نیز محفوظ می‌ماند.

آخوندی ادامه داد: این مناطق عمدتا ساکن دارند که باید حقوق صاحبان این واحدها با حفظ شئوناتشان حفظ و توجه شود که برای نوسازی این واحدها نیازی به خارج کردن ساکنان این مناطق نیست.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.