آخوند زاده:مسابقات انتخابی ملاک دعوت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مربی تیم ملی جودو ی کشورمان گفت: همه مدعیان حضور در اردوی تیم ملی باید در رقابت های قهرمانی کشور شرکت نمایند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مربی تیم ملی جودو ی کشورمان گفت: همه مدعیان حضور در اردوی تیم ملی باید در رقابت های قهرمانی کشور شرکت نمایند.زیرارقابت های قهرمانی کشور ۲۶ آبان ماه برگزار می گردد و غیر از سه مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا ، سایر مدعیان حضور در اردوی تیم ملی باید در این رقابت ها حضور پیدا نمایند.
وی افزود: در جریان این مسابقات و همچنین مراحل مختلف اردوی آماده سازی از اردونشینان تست دوپینگ خواهیم گرفت تا در ادامه سیاست های فدراسیون درراستای مبارزه با معضل دوپینگ با جدیت حرکت کنیم.
 مربی تیم ملی افزود: سال آینده دو اتفاق مهم قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را در پیش داریم ، ابتدا تمرکز خود را روی مسابقات قهرمانی آسیا قرارداده و برنامه های خود را بعد از مسابقات قهرمانی کشور آغاز می کنیم. در پایان این مسابقات نفرات برتر توسط کمیته فنی گزینش و iبه اردو دعوت می شوند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:برنامه های خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تدوین نموده و iبه مدیر تیم های ملی تحویل داده ام ، در کنار اردوی های داخلی ، حضور در دو تورنمنت خارجی و یک اردوی مشترک بین المللی را در دستور کار داریم و در جریان اجرای همین برنامه ها iبهترین ها انتخاب و iبه مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
آخوندزاده درپایان خاطرنشان نمود: در جریان مسابقات قهرمانی کشورهمانند جام حذفی چشم iبه حضور استعدادها داریم و امیدوارم چهره های جوان توانایی خود را iبه نمایش گذاشته و iبه اردوی تیم ملی راه پیدا نمایند.آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.