آدمکشی برای ۷۰۰ تومان کرایه !

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

آدمکشی برای ۷۰۰ تومان کرایه!

جوان ۳۰ساله ای که به خاطر اختلاف ۷۰۰ تومانی بر سر کرایه، راننده مسافربر را در مشهد کشته بود، صبح روز گذشته در حضور مقام قضایی لب به اعتراف گشود و زوایای پنهان این پرونده جنایی را افشا کرد.

به گزارش خراسان، متهم ۳۰ساله این پرونده که دهم مهرماه در مشهد دستگیر شد، صبح روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی به قاضی اسماعیل شاکر گفت: آن شب در بولوار پیروزی مشهد کنار خیابان ایستاده بودم و منتظر تاکسی بودم، وقتی راننده پراید مقابلم توقف کرد یک مسافر در صندلی جلو نشسته بود به همین خاطر من در صندلی عقب قرار گرفتم و از راننده خواستم تا مرا به منطقه آب و برق ببرد.وی ادامه داد: پس از طی مسافتی، مسافر دیگر پیاده شد و من در صندلی جلو نشستم. وقتی به مقصد رسیدیم از راننده پراید که حدود ۵۵سال سن داشت پرسیدم کرایه ات چه قدر می شود؟ راننده گفت: دوهزار و ۵۰۰تومان! اما من فقط ۱۸۰۰تومان داشتم. به او گفتم من فقط همین مقدار پول دارم که راننده با این حرف عصبانی شد و گفت: شما معتادها وقتی پول ندارید سوار نشوید! این کلمه (معتاد) خیلی به من برخورد چون من اعتیادم را ترک کرده بودم.

وی اضافه کرد: همین موضوع موجب مشاجره بین من و راننده شد. همان طور که روی صندلی نشسته بودم با مشت به سر و صورتش کوبیدم که احساس کردم کمی بی حال شد در این لحظه چشمم به نخی افتاد که کنار ترمزدستی قرار داشت. ناگهان نخ را برداشتم و دور گردن راننده انداختم و آن قدر فشاردادم که دیگر بی حال شد. وقتی فهمیدم او را خفه کرده ام دیگر چاره ای نداشتم تا جسد را پنهان کنم. از خودرو پیاده شدم و به سمت در راننده رفتم تا جسد او را به صندلی دیگر انتقال بدهم اما او کمربند ایمنی بسته بود و من نمی توانستم کمربند را باز کنم. بنابراین به خانه ام که در همان نزدیکی بود رفتم و با چاقوی میوه خوری بازگشتم. کمربند ایمنی را پاره کردم و جسد راننده را به سمت شاگرد انداختم و خودم پشت فرمان نشستم، دنبال جایی می گشتم تا جسد را در آن جا بیندازم. وقتی به پیروزی ۷۲ رسیدم، دیدم منطقه خلوتی است و جاده خاکی و ساختمان های در حال احداث وجود دارد، بنابراین جسد را در همان جا رها کردم و دوباره به بولوار هاشمیه آمدم، مقداری وجه نقد، گوشی تلفن همراه و مدارک راننده داخل خودرو پراید بود، آن ها را برداشتم و شیشه های خودرو را هم بالا کشیدم و رفتم، اما پس از چند روز وقتی دوباره به بولوار هاشمیه آمدم تا ببینم ماموران خودرو را پیدا کرده اند یا نه؟

دیدم خودرو هنوز در همان محل قرار دارد، بنابراین دوباره سوار خودرو شدم و آن را در یک منطقه پرتردد پارک کردم و سوئیچ آن را نیز در همان نزدیکی انداختم.

سابقه خبر

شایان ذکر است، در تاریخ دهم مردادماه گذشته جسد مرد مجهول الهویه ای در پیروزی ۷۲ پیدا شد که پس از بررسی های لازم مشخص شد جسد مربوط به راننده یک پراید مسافربر است که از شب قبل مفقود شده است. این گزارش حاکی است، با دستورات ویژه قاضی شاکر(قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری فعالیت های پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند متهم این پرونده را دوشنبه گذشته دستگیر کنند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 4, 2012 07:16 PM  تعداد مشاهده: ۱۰۹

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.