آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری را در طرح هوشمندسازی مدارس کسب نمود

۲۴اردیبهشت،

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در جشنواره ملی فناوری اطلاعات این استان رتبه اول هوشمندسازی مدارس را کسب کرده است افزود در مسابقات رباتیک و سازه پل ماکرونی و تولید محتوا و طراحی سایت هم رتبه اول و در رشته ایروکاپ نیز رتبه دوم کشوری را به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فیروز رضایی افزود : در مسابقات رباتیک و سازه پل ماکرونی یک تیم از آذربایجان شرقی از شهرستان عجب شیر در رشته برج بالاکش مقام اول و یک تیم هم از همین شهرستان مقام دوم و در رشته سازه پل ماکرونی یک تیم پسران از شهرستان عجب شیر رتبه دوم و یک تیم از دختران عجب شیری رتبه سوم و در رشته ربات های نمایشی دمو هم یک تیم از ناحیه ۴ تبریز رتبه چهارم را کسب نمودند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری مسابقات ایروکاپ در این جشنواره اظهار داشت: در رشته راکت های آبی چتردار یک تیم ۲ نفره و در رشته راکت های آبی بدون چتر دانش آموزان عجب شیری توانست به جایگاه دوم کشوری دست یابند.
 
وی افزود : در رشته پروژه های کاربردی هم یک تیم سه نفره از دانش آموزان عجب شیر رتبه سوم کشوری را تصاحب کرد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان در زمینه تولید و طراحی سایت هم گفت: در رشته تولید محتوای گروهی معلمان و همچنین در رشته طرح، پژوهش و ابتکار فرهنگیان نویدحاتمی مقام اول کشوری را به دست آوردند.
 
وی خاطر نشان ساخت در رشته طراحی سایت مهدی شقاقی از شهرستان چاراویماق و آقای مهدی فرج پور از اداره کل آموزش و پرورش رتبه برتر سایت را کسب نمودند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.