آذرنیا: چاقوی پرتاب شده به زانوی دهنوی خورد

۱۹م اسفند ،

حسن آذرنیا در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: جو استادیوم در نیمه اول تمرکز بازیکنان را بر هم ریخته بود و آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، اما در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود.

به گزارش فارس ، وی در مورد صحبت‌هایی که قبل از بازی در مورد اختصاص تنها ۱۰ درصد از جایگاه‌های ورزشگاه به تیم تراکتور‌سازی بیان می‌شد، عنوان کرد: این گونه صحبت‌ها در فوتبال ایران منطقی نیست. هفته قبل در دیدار صبا مقابل استقلال اکثر ورزشگاه را هواداران استقلال تشکیل می‌دادند. امروز پرسپولیس در شرایطی مهمان راه‌آهن است که به نوعی این تیم میزبان به حساب می‌آید و بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این صحبت‌ها سبب شد تیم‌ها به حاشیه بروند و بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرپرست تراکتورسازی تاکید کرد: قبل از آغاز نیمه اول وقتی بازیکنان قصد ورود به زمین را داشتند سنگ‌باران شدیم و چاقویی پرتاب کردند که به زانوی دهنوی برخورد کرد. آن چاقو را به نماینده فدراسیون آقای آلبرت دادند. البته باز هم می‌گویم تراکتور همیشگی نبودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در این مدت سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسانیم تا در دیدار مقابل الجیش نتیجه بگیریم.

آذرنیا در مورد شعارهایی که روز بازی در ورزشگاه داده می‌شد، اظهار داشت: ۴۰ سال است در فوتبال ایران حضور دارم و همیشه توهین‌ها در استادیوم انجام شده است، اما جو ورزشگاه این بار واقعا متفاوت بود. با بلند‌گو به تیم ما فحاشی می‌کردند و هیچ کس جلوی آنها را نمی‌گرفت. به خانواده جواد کاظمیان توهین می‌کردند و بازیکن ما گریان شد. خیلی از این اتفاق‌ها ناراحت‌کننده می باشند و امیدوارم فکری برای این رفتار‌ها شود.

آذرنیا در مورد اینکه آیا تراکتور‌سازی می‌تواند به مقام قهرمانی برسد، گفت: در فوتبال ایران هیچ چیز بعید نیست. شرایط در جدول به گونه‌ای است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. استقلال با سپاهان و فولاد روبرو می‌شود و ما هم با پرسپولیس، سپاهان و فولاد بازی داریم. اگر بتوانیم خودمان در دیدارهایمان نتیجه بگیریم مطمئنا کسب قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی در مورد دیدار مقابل الجیش عنوان کرد: برای کسب ۳ امتیاز به الجیش می‌رویم همه هواداران باید تراکتور‌سازی را دعا کنند تا نتیجه بگیریم. در دیدار اول مقابل الجزیره میزبانی بسیار خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم در قطر نیز حریفمان را ببریم تا شرایطمان بهتر شود.

سرپرست تراکتور‌سازی در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده برنامه‌های او در تراکتور سازی دنبال می‌شود و نتایج اخیر به خاطر کارهایی است که سال قبل انجام داده‌اند، اظهار داشت: ما به آقای قلعه نویی احترام می‌گذاریم و ایشان در تیم ما زحمات زیادی کشیدند. با هدایت او توانستیم نایب قهرمان شویم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم؛ اما اینکه بخواهیم بگوییم نتایج اخیر تراکتور‌سازی حاصل زحمات سال قبل قلعه‌نویی است صحبت کاملی نکرده‌ایم. نتایج اخیر بی‌ربط به پارسال نیست، اما وابسته به آن نیز نمی‌باشد. سیستمی که تونی در تیم ما به وجود آورده و شیوه‌ای که امروز بازی می‌کنیم کاملا متضاد با سال قبل است. بسیاری از نفرات فصل قبل دیگر امسال در تیم ما حضور ندارند. در خط دفاع و هافبک بازیکنان ما کاملا دچار تغییر شدند و همچنین در حمله نیز بسیاری از بازیکنان تیم‌مان را ترک کردند اما باز هم می‌گوییم ارزش های قلعه‌نویی را نادیده نمی‌گیریم و از ایشان تشکر می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.