آذرنیا: به بازیکنانم تعظیم می‌کنم!

۱۶اردیبهشت،

حسن آذرنیا با ابراز رضایت از برد تیمش برابر آلومینیوم در بندرعباس، اظهار کرد: به بازیکنانم سر تعظیم فرود می‌آورم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، حسن آذرنیا در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: بازی کردن دراین هوای شرجی و گرم بندرعباس کار سختی است و امروز بازیکنان تراکتورسازی مردانه جنگیدند.

سرمربی موقت تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه برد این دیدار مزد بازی ما بود، افزود: نیمه اول این دیدار برای ما بسیار خوب و دو گلمان را در این دیدار به ثمر رساندیم.

آذرنیا اضافه کرد: باتوجه به اینکه آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت، مشخص بود که یک بازی هجومی را ارائه خواهند کرد و این تیم با استفاده از تجربیات مظلومی بازی بهتری را در نیمه دوم به نمایش گذاشت.

وی با اظهار اینکه در ابتدای نیمه دوم تحت فشار حملات تیم آلومینیوم بودیم و در ادامه نیز توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم، ادامه داد: در نهایت بازی خوب بازیکنان و تجربه کافی آنها بود که سه امتیاز شیرین را برایمان به ارمغان آورد.

سرمربی موقت تراکتورسازی همچنین درخصوص گل پذیرفته نشده آلومینیوم در نیمه دوم گفت: زاویه ما برای تشخیص دادن این توپ مناسب نبود اما بعدا فیلم بازی را خواهیم دید، البته ما درخصوص داوری حرفی نمی‌زنیم و قضاوت را به کارشناسان واگذار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر اینگونه باشد که هنگام به ثمر رسیدن گل اول آلومینیوم هم روی دروازه‌بان ما خطا شد اما داور نپذیرفت.

آذرنیا درخصوص ماندنش و هدایت تراکتورسازی در فصل بعد لیگ برتر گفت: من هرچه دارم از تراکتورسازی است، چه در زمان بازیکنی‌ام که در تراکتور بودم و چه اکنون که به من گفته‌اند این دو بازی را در خدمت تیم باشم.

سرمربی موقت تراکتورسازی همچنین اظهار کرد: امیدوارم بتوانم بازیکنان را برای بازی با پرسپولیس آماده کنم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، اما فکر نمی‌کنم فصل بعد بعنوان سرمربی در تراکتور باشم، زیرا واقعا کار سختی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.