آذری: نمی‌دانم جرمم چیست/ نزدیک انتخابات فدراسیون، این اتفاقات طبیعی است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی با حکم کمیته اخلاق، گفت: محرومیت بر اساس یک جرم است و من هنوز نمی‌دانم جرم من چیست.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی با حکم کمیته اخلاق، اظهارکرد: کمیته اخلاق ۲ روز پیش نامه‌ای برای ما ارسال کرده بود که پیرو صحبت‌هایی که علیه فدراسیون و آقای اصفهانیان، رییس جدید کمیته داوران انجام و عنوان کرده بودید، “مگر متولی فوتبال مُرده است که مردم مقابل مجلس حضور پیدا می کنند”، به استناد این که تشویش اذهان عمومی کرده‌اید، لایحه خود را برای ما در این خصوص ارسال کنید.

او بیان کرد: امروز نیز با مسوولان مربوطه تماس گرفتم که مصاحبه‌ها مربوط به چه زمانی است که گفتند یکی از مصاحبه‌ها مربوط به مردادماه و ۲ مصاحبه دیگر مربوط به هفته گذشته است و باید برای ادای توضیحات به تهران بیایید که من هم گفتم خودم نمی‌آیم؛ یا وکیلم را می‌فرستم یا برای شما لایحه ارسال می‌کنم. در این یکی دو روز هم سعی کردیم با رییس کمیته اخلاق صحبت کنیم که جواب نداد و تنها آقای شرکتی پاسخگو بود که گفت لایحه‌تان را بفرستید که قرار شد این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که محرومیت بر اساس یک جرم است و هنوز نمی‌دانم جرم من چیست، گفت: البته می‌گویند با صحبت علیه فدراسیون، اقدام به تشویش اذعان عمومی کرده‌ای.

وی بیان کرد: هر چه به انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک‌تر می‌شویم، یکسری اتفاقات خاص می‌افتد که طبیعی بوده و پاسخ به آن‌ها نیز آسان است. به هر حال این که از صحبت‌های من چه تلقی شده، برداشت شخصی‌شان بوده است.

آذری تاکید کرد: این موضوع نگران کننده نیست زیرا هر کسی که حرف حق را می‌زند، نباید نگران چیزی باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.