آذین‌بندی رادیو و تلویزیون در میلاد امام مجتبی(ع)

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بسیاری از برنامه‌های شبکه های رادیویی و تلویزیونی از عصر امروز متبرک به نام امام حسن مجتبی (ع) شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنر ایران،  از عصر امروز به مناسبت این میلاد با برکت در بسیاری از برنامه ها مدیحه سرایی کریم اهل بیت شنیده خواهد شد . شبکه های تلویزیونی با برنامه های زنده و تولیدی خود از حرمین مبارکی مانند حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) مخاطبان خود را به جشن میلاد کریم اهل بیت دعوت می کنند و در میان برنامه های متفاوتی که در نظر گرفته شده گزارش ها و وله های تصویری از مداحی مداحان اهل بیت در باره امام مجتبی (ع) پخش می گردد.

در برنامه های مختلف رادیویی نیز از عصر امروز علاوه بر حال و هوای رمضانی ، شور و شعف میلاد امام حسن مجتبی (ع) منعکس خواهد شد . پخش موسیقی های شاد و مدیحه سرایی و صحبت کارشناسان مذهبی از جمله برنامه هایی است که در کنداکتور پخش شبکه های رادیویی قرار گرفته است .

شبکه پنج سیما:

برنامه زنده ” دم افطار” شبکه تهران در آستانه شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی ( ع) ویژه برنامه ای به روی آنتن می برد.این برنامه زنده با وله های شاد و جذاب به استقبال میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت می رود .

شبکه قرآن سیما:

ویژه برنامه “ضیافت” که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹به صورت زنده میهمان سفره های افطار مخاطبان این شبکه است امشب به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام ) و همچنین جشن چهاردهمین سالگرد افتتاح این شبکه با دعوت از میهمانان و کارشناسان ویژه از جمله حسن ربیعیان (قاری) ، احمد نیکبختیان (مداح) ، علیرضا مختارپور (کارشناس خانواده) ، نفیسه فیاض بخش (کارشناس خانواده) ، آرزو اسلامی (حافظ قرآن کریم) و عباس صوفی این مناسبتها را جشن خواهد گرفت .

“باران” دیگر ویژه برنامه مناسبتی این شبکه با دعوت از آیت الله حسینی بوشهری (رئیس حوزه علمیه قم) ، مرتضی طاهری (مداح) ، جعفر فردی (قاری) ، احمد ابوالقاسمی (قاری) و گروه تواشیح کریم آل طاها و گفتگو با ایشان در این جشن بزرگ مشارکت می کند .

 پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.