آذین بندی گل های لاله و بنفشه در منطقه ۱۸

۰۵م اسفند ،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸، از بهره برداری و اجرای طرح های ویژه استقبال از بهار، آذین بندی گل های لاله و بنفشه در سطح منطقه ۱۸وافزایش سرانه های فضاهای سبز خانگی در این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایجاد فرش گل در میادین و چشم اندازهای منطقه۱۸، به ویژه میدان معلم، میدان الغدیر، محور آیت الله سعیدی و محلات پر تردد در سطح منطقه در نیمه دوم اسفند ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اجرای طرح استقبال از بهار ویژه گسترش فرش گل در سطح منطقه۱۸، در نیمه دوم اسفند ماه با آغاز عملیات گل کاری میادین، معابر، چشم اندازها، رمپ و لوپ های بزرگراهها به ویژه بزرگراه آزادگان و محلات پرتردد در منطقه با کاشت گل های لاله و بنفشه در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۸ است.

عساری ادامه داد: این طرح به منظور رفاه شهروندان، ایجاد چشم انداز و سیمای شهری مطلوب و مناسب ، سرویس دهی به شهروندان در ایام نوروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به طرح های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ افزود: افزایش سرانه های فضاهای سبز خانگی، ترویج فرهنگ پرورش گل و گیاه، آموزش کودکان در خصوص گسترش فرهنگ پرورش گل و گیاه، برگزاری تورهای گردشگری در بوستان قائم از طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.