آرامش خانواده اقتصاد نوین با تابان نوین

۲۲ آبان ،

بینا- مدیر عامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین گفت: در استراتژی ها و اهداف باید نسل آینده و همکاران جوان خانواده بانک اقتصاد نوین و مسوولیت های  اجتماعی در قبال آن ها همواره در مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش تفسیری بینا، محمد کاظم در بازدید از دفتر مرکزی شرکت آتیه تابان نوین (شرکت تامین آتیه کارکنان بانک اقتصاد نوین) با بیان این موضوع گفت : باید استراتژی و اهداف سازمان ها انسان محور باشد و هدف گیری آن ، تامین آتیه انسان ها و برنامه ریزی گسترش و توسعه رفاه  اجتماعی برای یکایک آنها باشد .
وی افزود: جهت گیری راهبری سازمان های بزرگ در دنیا به سمت مسوولیت اجتماعی و توجه به نسل آینده و برنامه های انسان محور است. این رویکرد راهبردی در مجموعه تابان نوین کمک می کند تا ارامش و اتیه همکاران خانواده اقتصاد نوین تامین شود.

 

محمد کاظم مدیر عامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین

کاظم با بیان این که جهت گیری شرکت آتیه تابان نوین به سمت حل مشکلات این خانواده می رود و فعالیت های صورت گرفته در تابان نوین را نباید بعنوان  نقش واسطه گری تحلیل کرد.وی در  مورد تابان کارت گفت : این خدمات می تواند  یک نوعی از  مسوولیت اجتماعی این شرکت را به نمایش بگذارد  است و افتخار ارایه  خدمات را به همه اعضای خانواده اقتصاد نوین ارایه دهد و حاصل و ثمره این خدمت رفاه اجتماعی باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: همه همکاران باید خارج از جایگاه سازمانی برای سرعت بخشیدن به این خدمت کمک کنند و این شرکت می تواند به عنوان یک مجموعه چابک به سرعت بسوی آینده ای روشن برای خانواده بزرگ اقتصاد نوین حرکت کند و به کمک سایر  بخش های بانک این حرکت ها را گسترش دهد.
جواد مهدوی عادلی مدیرعامل آتیه تابان نوین با ارایه گزارش تفسیریی از روند فعالیت های صورت گرفته در  دوره پنجم هیات مدیره شرکت گفت: بررسی نظرات و بازخوردهای مجمع عمومی ۱۰ آبان نشان داد فعالیت ها به صورت درست و اصولی در حال انجام است و سهام داران این فعالیت ها را در جهتی منافع خود می دانند.
مدیرعامل تابان نوین تاکید کرد: راهبرد اصولی ما در شرکت، انجام برنامه ها با کمترین هزینه و نیروی انسانی با حداکثر اثر بخشی است.
وی افزود: تلاش ما این است که از همه ظرفیت هایی که تا کنون مغفول مانده و توجهی به آن نشده است استفاده کنیم.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.