“آرام جعفری” در شبکه سحر/ دیدار با “ناسپاس” در سیمای بوسنیایی

حضور “آرام جعفری” بازیگر سریال “پرواز در حباب” در برنامه “ما و شما” سیمای کردی، پخش فیلم تلویزیونی “روبات” از سیمای آذری و فیلم سینمایی “ناسپاس” از سیمای بوسنیایی، برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، آرام جعفری، بازیگر مجموعه تلویزیونی “پرواز در حباب” میهمان برنامه این هفته “ما و شما” سیمای کردی است.
“آرام جعفری” که در این سریال نقش عاطفه خواهر امید را ایفا کرده است، از تجربیات خود در عرصه بازیگری، با بینندگان برنامه “ما و شما” سخن می گوید.
“ما و شما” به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های آن است.

حضور “روبات” در خانه مخاطبان آذری زبان شبکه سحر
بر اساس این گزارش، فیلم تلویزیونی “روبات” یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.
“روبات” به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ محمدعلی نوروش به زبان آذری دوبله شده است. علی احمدی ترجمه و محسن ترابی صدابرداری و میکس این کار را بر عهده داشته اند و صداپیشگانی همچون فرناز مرام خواه، سعید بحرالعلومی، یوسف نوعی، مهدی حسین زاده، مسعود رحیم پور و ونوس محسن زاده به گویندگی در آن پرداخته اند.
داستان فیلم تلویزیونی “روبات” به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی درباره یک اپراتور روبات است که به همراه دوستان دانشجویش تصمیم می گیرند یک روبات امدادگر را برای شرکت در مسابقات بین المللی طراحی کنند و…
عمار تفتی، محمود عزیزی، فرناز رهنما و بهار نوحیان، ناصر فخری، علی طالب لو، نادیا دلدار گلچین و افشین نخعی بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیدار با “ناسپاس” در سیمای بوسنیایی شبکه سحر
همچنین فیلم سینمایی “ناسپاس” یکشنبه ساعت ۱۲:۲۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.
این فیلم سینمایی به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است و اصغر نیک سیرت مترجم، ندیم بگوویچ ویراستار و علیرضا نجفی اپراتور زیرنویس آن بوده اند.
“ناسپاس” به کارگردانی حسن هدایت و تهیه کنندگی سید محسن جاهد، محصول سال ۱۳۸۸ شبکه جهانی سحر است و بازیگرانی همچون الناز شاکردوست، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، لیندا کیانی، محمدعلی ساربان، مجید واشقانی، خسرو دستگیر، بابک والی، زویا خلیل آذر و سیروس صابر به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
این فیلم سینمایی داستان “عامیل” و پسرعمویش “آشل” را روایت می کند که هر دو دلباخته “آنائل” دختر یکی از سران طوائف بنی اسراییل، هستند. “آنائل” سرانجام به خواستگاری “عامیل” پاسخ مثبت می دهد اما شب عروسی با جسد “عامیل” روبرو می شود. این اتفاق زمینه بروز جنگی هولناک در میان طوائف یهود را فراهم می کند، اما ….


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.