آرایش چمن ضلع جنوب غربی بوستان نیاوران

۲۴م آذر ،

شهردار ناحیه یک منطقه یک گفت: اداره فضای سبز شهرداری ناحیه یک چمن ضلع جنوب غربی بوستان نیاوران را در آذر ماه سال جاری به مساحت ۳ هزار مترمربع آرایش کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، علیرضا کیانپور گفت:جهت جمع آوری برگ های خزان و به منظور جلب رضایت و خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد نمای بصری زیبا در شهر، اقدام به نظافت ضلع جنوب شرقی بوستان نیاوران به مساحت ۲ هزار مترمربع شد.
وی بیان کرد: به منظور توسعه فضای سبز شهری، اقدام به کاشت گل بنفشه در آبشار خطی بوستان نیاوران به تعداد یک هزار و ۷۵۰ نشاء شد.
کیانپور گفت: به منظور حفظ و نگهداری فضای سبز سطح ناحیه، اقدام به هرس درختچه ها زینتی اطراف زمین بازی کودکان بوستان نیاوران به مساحت ۵۰۰ مترمربع شد.
احمدرضا اسکندری شهردار ناحیه دو منطقه یک در این خصوص افزود: به منظور جلب رضایت شهروندان،واحد ۱۳۷ ناحیه در آذر ماه سال جاری اقدام به بازسازی دریچه خیابان ولیعصر(عج) شد.
وی بیان کرد: با توجه به تماس های دریافتی از سوی شهروندان ناحیه و با هدف رفاه آنان، واحد ۱۳۷ ناحیه دو اقدام به جمع آوری سگ های ولگرد به تعداد ۲ عدد در خیابان ولنجک میدان یاسمن کرد.
اسکندری خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی به پیام های شهروندان و رفع خطرات احتمالی، اکیپ اجرایی ۱۳۷ ناحیه، اقدام به اجرای پیام رفع خطر سقوط درخت در خیابان مقدس اردبیلی و ثارالله کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.