آرزوهای کودکان سرطانی در شبکه ۳

۱۹م دیماه ،

جام جم آنلاین: پخش سریال «به خاطر مونا» از امشب ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه آغاز می‌شود. سپیده خداوردی در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند. این سریال چهار قسمتی به کارگردانی مرتضی کوشایی و تهیه‌کنندگی مرتضی محمدی تولید شده است.

کوشایی دربارهٔ این سریال به جام‌جم گفت: چند سال پیش با یکی از کودکان سرطانی آشنا شدم و در شرایطی احساس کردم باید او را به آرزوهایش برسانم. بر همین اساس ایده اولیه داستانی به ذهنم رسید که اکنون تبدیل به یک مینی سریال شده است.

وی افزود: داستان سریال «به خاطر مونا»‌ دربارهٔ یلدا (سپیده خداوردی)‌ دانشجوی رشته سینماست که در بیمارستانی مشغول تحقیق دربارهٔ کودکان سرطانی است. او با دختربچه‌ای به نام مونا آشنا می‌شود و سعی می‌کند او را به رویاها و آرزوهایش برساند.

این کارگردان اضافه کرد: این سریال بینندگان را با معضلات و دغدغه‌های کودکان سرطانی آشنا می‌کند. ضمن این‌که داستان قصه‌های فرعی زیادی هم دارد.

کوشایی اضافه کرد: فاطمه گودرزی در نقش مادر مونا، رضا توکلی در نقش پدر مونا، همایون ارشادی در نقش استاد دانشگاه، کورش سلیمانی در نقش همسر یلدا، مینا نوروزی در نقش روان‌شناس و طوممتازنیوزدادیان در نقش پزشک بیمارستان ایفای نقش می‌کنند. نقش مونا را هم بازیگر خردسال، مهدیه پناهی‌نیا بازی می‌کند.

وی ادامه داد: مهدیه پناهی‌نیا، خود نیز با بیماری سرطان دست و پنجه نرم ‌کرده و در حال حاضر بهبود یافته است و یکی از آرزوهای او تجربه بازیگری بوده است. از آنجا که مونا در این سریال طرفدار تیم استقلال است و یکی از آرزوهایش دیدن یکی از بازیکنان این تیم بود از وحید طالب‌لو دعوت به کار کردیم و ایشان نیز به عنوان بازیگر افتخاری در این سریال حضور پیدا کرد.

تصویربرداری این سریال یک ماه طول کشید و لوکیشن‌های بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع)‌، یکی از شهرهای شمال و کیش از لوکیشن‌های اصلی این سریال است. از عوامل تولید این سریال می‌توان به تصویربردار: علیرضا رنجبران، صدابردار: ناصر انتظاری، گریم: محمد قومی و… دستیار اول کارگردان: پروانه قاسمیان، برنامه‌ریز: علیرضا صالحی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آرمان موسی‌پور و خواننده تیتراژ: شهرام شکوهی اشاره کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.