آرمانهای انقلاب ۵۷ در جهان منتشر شده است

جام جم آنلاین: رییس جمهور امروز پس از بازگشت از سفر به نیویورک، در جمع استقبال‌کنندگان خود حضور یافت و طی سخنانی با بیان اینکه امروز آرمانهای ملت ایران در انقلاب سال ۵۷ با همان خلوص و زیبایی در کل جهان منتشر شده است، اظهار داشت: امروز گره هایی که برای جلوگیری از انتشار مواضع ملت ایران وجود داشت، باز شده اند.وی افزود:همه ملتها دیدند که اندیشه ملت ایران جهانی است و امیدوارم مسائل جزئی و خودخواهی ها کنار رفته و همه برای استقرار اسلام و عدالت تلاش کنند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکترمحمود احمدی نژاد هنگام خروج از فرودگاه مهرآباد  افزود: ملت ما به دنبال نجات انسان و استقرار عدالت و محبت، رفع تبعیض، ظلم و بی‌ادبی و اشغالگری که چندین قرن است علیه بشریت در جهان اعمال شده، می باشد و امروز این آرمان‌ها همگانی شده و به یک ملت خاص تعلق ندارد و حتی مردم آمریکا هم آن را دنبال می‌کنند؛ هرچند که خفقان رسانه‌ای آنجا اجازه انتشار این خواسته‌ها را نمی‌دهد.

وی اظهار داشت: هر گاه توضیحی ارائه می شود یا مصاحبه ای درباره مدل جایگزین شرایط فعلی صورت می گیرد، از سوی مردم عادی و نخبگان استقبال گسترده ای می شود و حتی رسانه هایی که تحت فشار بودند تا این مواضع را منتشر نکنند، مجبور می شدند برای عقب نماندن از خط اخبار و مطالبات خوانندگان تقاضای مصاحبه کنند و مصاحبه هایی که پخش می شد نیز بارها درخواست تکرار داشت و اوج این استقبال از مواضع ایران پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.

رییس جمهور تصریح کرد: حق این است که عدالت، انسانیت و توحید در دنیا حاکم شود و این آرمانها باید قبل از هر جایی در ایران به طور کامل مستقر و اجرا شوند تا به جایی برسیم که دیگر هیچ تبعیض، خودخواهی و ناعدالتی نباشد و این مدل به عنوان الگویی به جهانیان ارائه شود.

وی با اشاره به دیدار خود با هشت تن از مولفان و فعالان رسانه‌‌ای آمریکا، خاطرنشان کرد: در این جلسه یکی از این افراد گفت که شما یک حکومت اسلامی هستید که من در پاسخ گفتم ما حکومت اسلامی نیستیم بلکه در تلاشیم تا به حکومت اسلامی برسیم. ما در ابتدای راه هستیم و اسلام عظمتش خیلی بالا و متعلق به همه مردم بوده و در انحصار هیچ گروهی نیست؛ اسلام از آسمان و برای همه ملت‌ها آمده است.

وی با بیان اینکه امروز خیلی از گره‌هایی که برای جلوگیری از انتشار پیام ملت ایران ایجاد شده بود، باز شده است، گفت: همه ملتها دیدند که اندیشه ملت ایران جهانی است و امیدوارم مسائل جزئی و خودخواهی ها کنار رفته و همه برای استقرار اسلام و عدالت تلاش کنند.

 احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز نظام سلطه نفس‌های آخر را می‌کشد و روز آزادی حقیقی بشریت نزدیک است، اظهار داشت: به لطف خدا و به پشتوانه ملت ایران در این سفر ادبیات ظهور امام زمان (عج) را تبیین و درباره آن بحث کردیم؛ مقاومتی نشد و حتی از آن استقبال شد که این لطفی از ناحیه خدا و افتخاری برای ملت ایران است.

احمدی‌نژاد در پایان، از برخی رفتارها در داخل کشور انتقاد کرد و گفت: در این چند روز برخی کارها شد که خوب نبود و بهتر بود انجام نمی شد، اما به شما این اطمینان را می‌دهم که ملت ما به راه خود ادامه خواهد داد.

در این مراسم استقبال‌کنندگان شعارهایی در استقبال و حمایت از دکتر‌احمدی‌نژاد سر دادند که عبارتند از «احمدی‌ ساده‌زیست که ریشه‌کن صهیونیست»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «دکتر خداقوت»، «خسته‌نباشی قهرمان»، «چپ راست کارگزار علیه خدمتگزار»، «احمدی‌نژاد به رنگ آزادگی» و «دکتر دوست‌داریم».


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.