آرمین: برنامه‌ بسیار دارم/واکنش حق‌شناس به انتخاب دبیرکل تازه اعتمادملی

۰۲م آذر ،

 مراسم ختم مادر محمد سلامتی دبیرکل سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب برگزار شد.

مراسم ختم مادر سلامتی دبیرکل سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی عصر امروز (پنج‌شنبه) در مسجد نور تهران با حضور بعضی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب مثل محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم، عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات، اسحاق جهانگیری، محسن آرمین و محمدجواد حق‌شناس برگزار شد.

 

مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات در حاشیه این مراسم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده چیست؟ اظهار داشت: اطلاعی ندارم و برنامه‌ای نبوده که بنده شرکت کنم.

 

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نامزد می‌شود، گفت: اطلاعی ندارم و در بنیاد باران هم مسئول نیستم.

 

محسن آرمین عضو شورای مرکزی منحله حزب مجاهدین انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده چه برنامه‌ای دارند، گفت که مصاحبه نمی‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی هیچ برنامه‌ای ندارید، گفت: برنامه بسیار دارم.

 

این نماینده مجلس ششم دربارهٔ نامزدی خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز یادآور شد: از خود خاتمی سؤال کنید.

 

محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز به خبرنگار فارس گفت که فعلاً مصاحبه نمی‌کنم و چند وقت دیگر که تصمیم به مصاحبه گرفتم دربارهٔ برنامه‌های اصلاح‌طلبان صحبت می‌کنم.

 

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت که از سال ۸۸ تا کنون هیچ جلسه‌ای در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نداشته‌ایم.

 

وی ادامه داد: برنامه‌ای که به عنوان برنامه حزب باشد به سبب عدم شکل‌گیری جلسات شورای مرکزی نداشته‌ایم.

 

حق‌شناس در پاسخ به این سؤال که آیا دبیرکل تازهی برای حزب اعتماد ملی انتخاب می‌شود؟ گفت: شورایی وجود ندارد که بخواهد دبیرکل را تعیین کند.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.