آرن داوودی: برای حضور بین ۴ تیم اول لیگ تلاش می‌کنیم/امیدوارم داورپناه به زودی برگردد

۳۰ آبان ،

2-900.jpg

گارد راس ملی‌پوش تیم بسکتبال همیاری زنجان از تلاش بازیکنان این تیم برای حضور در بین چهار تیم اول لیگ برتر سخن گفت.

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت نهایی همیاری زنجان اظهار کرد: شرایط تیم مناسب است و خدا را شکر روز به روز هماهنگ می‌شویم. تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه چیز آماده است تا همیاری در رقابت‌هایش بهترین نتیجه را کسب کند. امیدوارم سعید داورپناه نیز مشکل جدی نداشته باشد و هرچه سریع‌تر در ترکیب قرار بگیرد و جای خالی خود را پر کند.

وی با اشاره به آسیب دیدگی داورپناه بیان کرد: او به تهران آمده تا زیر نظر پزشکش باشد. هنوز مشخص نیست آسیب دیدگی‌اش در چه حدی است، تنها امیدوارم این مصدومیت که از ناحیه مچ پاست، او را از میادین دور نکند چرا که همیاری به حضور او در ادامه رقابت‌ها نیاز دارد.

گارد راس ملی‌پوش همیاری زنجان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به شرایط ایده‌آل نزدیک شده یا نه؟ بیان کرد: همان طور که گفتم وضعیت مناسبی داریم. همه بازیکنان به خوبی تلاش می‌کنند تا گام به گام بهتر شویم. اگر دیدار هفته اول‌مان را بررسی کنیم عملکرد خوبی داشتیم. با اینکه مغلوب شدیم اما قدرتمند بودیم. فکر می‌کنم از آن دیدار نیز سیر صعودی پیدا کردیم و با دو پیروزی شرایط مناسبی داریم.

داوودی درباره دیدار این هفته همیاری زنجان برابر نفت تهران به ایسنا گفت: همه مسابقه‌ها برای ما دشوار است. نفت تهران نیز مهره‌های خوبی دارد و نسبت به ابتدای فصل به هماهنگی رسیده است. شنیده‌ام بازیکن خارجی این تیم نیز از این هفته به میدان خواهد آمد که مطمئنا بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در هر حال ما آماده‌ایم تا در این مسابقه خارج از خانه به نتیجه خوبی برسیم.

بازیکن تیم بسکتبال همیاری زنجان در پاسخ به این سوال که جایگاه تیمش در انتهای فصل را کجای جدول می‌بیند؟ بیان کرد: سیاست باشگاه قرار گرفتن در رتبه‌های پنجم و ششم است اما تمام بازیکنان تلاش می‌کنند به جمع چهار تیم صعود کنیم. بازیکنان همیاری در تمرین‌ها و مسابقه‌هایشان نشان می‌دهند که برای بهترین نتیجه مبارزه می‌کنند و امیدوارم با تمرکز و حفظ این ثبات به هدف‌مان برسیم.

داوودی در پایان به شرایط خود اشاره کرد و گفت: خدا را شکر مشکلی ندارم و از نظر بدنی آماده‌ام. با تمام قدرت در خدمت همیاری هستم و می‌خواهم فصلی خوب با این تیم پشت سر بگذارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.