آریل شارون ناپدید شد

یک پایگاه خبری صهیونیست از ناپدید شدن ˈآریل شارونˈ نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی که چند سالی در اغما به سر می برد، خبر داد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری ˈرویترˈ رژیم صهیونیستی روز شنبه با انتشار خبری نوشت که یکی از خبرنگاران این پایگاه قصد تهیه گزارشی در رابطه با وضعیت فعلی ˈآریل شارونˈ نخست وزیر اسبق این رژیم را داشت که پس از تحقیق متوجه شد که وی در هیچ یک از بیمارستان های موجود در سرزمین های اشغالی حضور ندارد.

به نوشته این پایگاه، پزشک ویژه شارون اخیرا گفته بوده که در وضعیت وی هیچ تغییری حاصل نشده است اما خبرنگار این پایگاه که خواستار به دست آوردن جزییات بیشتری بوده، با مراجعه به بیمارستان های مختلف و پرس و جو متوجه شده که وی در هیچ یک از بیمارستان ها حاضر نیست.

مسئولان بیمارستان های ˈهداساهار هتسوفیمˈ و ˈعین کرمˈ گفته اند که نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در این بیمارستان ها حضور نداشته و رییس بیمارستان ˈتل هاشومیرˈ نیز گفته است: ˈنمی دانم شارون کجاست.ˈ

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی که جنایات زیادی در حق مردم فلسطین و جنوب لبنان در زمان اشغال آن انجام داده است، در سال ۲۰۰۶ میلادی دچار سکته مغزی شد.

وی از آن زمان تحت چندین عمل جراحی مختلف قرار گرفت اما هنوز هوشیاری خود را به دست نیاورده است و زیر دستگاه های بیمارستانی در حالت اغما به حیات خود ادامه می دهد؛ اما به نظر می رسد که با خبر اخیر این پایگاه خبری، این مساله وارد فاز جدیدی شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.