آریو و ساینا نام های انتخابی محصولات تازه سایپا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مراسم قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان فراخوان نام گذاری محصولات تازه سایپا شب قبل در هتل آکادمی المپیک برگزار شد.

خبر اقتصادی:به گزارش سایپا نیوز ، طبق برنامه ریزی صورت گرفته فراخوان نام محصولات تازه سایپا از ۱۹ اسفند سال قبل با اطلاع رسانی گسترده در داخل مجموعه و سطح جامعه آغاز شد.

بنا بر این گزارش ، بر اساس جدول زمان بندی تعیین شده این طرح تا ۱۹ فروردین امسال ادامه داشت و طی این مدت مجموعا ۲۰ هزارو ۱۴۷ نفر در این فراخوان مشارکت نمودند. بر اساس آمار استخراج شده بیش از ۲ هزار نفر از شرکت کنندگان در این طرح از کارکنان گروه خودرو سازی سایپا بودند که نشان دهنده مشارکت گسترده پرسنل سایپا در این طرح است.

بر اساس این گزارش ۸۳ درصد از شرکت کنندگان در این طرح از طریق پایگاه اینترنتی گروه خودروسازی سایپا در این طرح عمومی مشارکت نمودند. براین اساس نام ” آریو ” برای محصول ” زد ۳۰۰ ” و نام ” ساینا ” نیز برای محصول ” سایپا ۲۳۲ ” انتخاب شد.

در پایان این نشست مراسم قرعه کشی و معرفی نفرات برگزیده با حضور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران ارشد گروه ، مدیر عامل شرکت پارس خودرو ، مشاور رسانه ای وزیر صنعت ، معدن و تجارت و خبرنگاران برگزار و نفرات اول تا سوم مشارکت کنندگان در این طرح معرفی شدند.

اسامی برندگان پیشنهاد دهنده خودرو آریو

مهدی محمدی  نام پدر غلامرضا از تهران ، مژگان یوسفی  نام پدر غلامحسین از ساوه  و محمد ارکانی نام پدر امیر آقا        از استان البرز

اسامی برندگان پیشنهاد دهنده خودرو ساینا

سجاد محمدی نژاد نام پدر غلامرضا  از قزوین ، محمدرضا شیری نام پدر علی محمد از اصفهان و مجتبی انباردار نام پدر حسین از فارس


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.